Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Squad V7 hype, plotki oraz informacje.
#16
Niech chociaż małe łatki wypuszczają, bo jak ta gra ma pozostać w technicznie najgorszej wersji jaką jest V6 przez więcej niż miesiąc...
Odpowiedz
#17
Właśnie teraz wypuścili łatkę, 740.7MB
Odpowiedz
#18
Dokładnie , też sprawdzam.
| i7 4790 | Gigabyte Windforce 270 OC | RAM 8GB | HDD 600GB |
Odpowiedz
#19
http://naszsquad.pl/2016/06/03/maj-2016-...sumowanie/

Ciekawe jak będzie się miała z balansem jeśli chcą wprowadzić te pojazdy do v7. Ruscy jako jedyni z cięższym pojazdem - albo tymczasowo frakcja przeciwna dostanie to samo (w przypadku USA vs Rosja) albo pojawią się IED.
Odpowiedz
#20
Mogą balansować ilością. Na każdego "ciężkiego" dadzą 2 lekkie technikale przeciwnikom. Albo w końcu pojawią się głowice kumulacyjne do RPG. Smile
Odpowiedz
#21
^różne typy głowic pojawią się wraz z pojazdami = jeszcze więcej możliwości dla bugów
Odpowiedz
#22
Już widzę jak nie będzie można zastrzelić kierowcy przez szybę w uralu, a on będzie rozjeżdżał 2 squady zanim ktoś trafi w niego z AT Wink .
| i7 4790 | Gigabyte Windforce 270 OC | RAM 8GB | HDD 600GB |
Odpowiedz
#23
Potwierdzone:
- pociski HEAT dla wyrzutni
- Nowe modele jankesów
Odpowiedz
#24
Yehorivka może ukazać się w testowej wersji w v7. Z pewnością nie zobaczymy jeszcze nowego systemu animacji oraz IED.
Odpowiedz
#25
Czy mówi się coś już na temat tego kiedy ma wyjść V7? O V6 było od dosyć dawna wiadomo, że ma być pod koniec maja. Natomiast tutaj jakaś cisza.
Odpowiedz
#26
Nikt nic nie mówi. Widocznie mają za dużo do zrobienia, by ryzykować wskazywaniem nawet przybliżonego terminu. W moim odczuciu będą chcieli się wyrobić przed Gamescom z v7 czyli 2.5 miesiąca od teraz. Dodajmy do tego jakąś strefę buforową na łatanie bugów v7 czyli jakieś 2 tygodnie minimum. Więc premiera na początku sierpnia. Wątpię, by wypuścili v7 w jednym momencie z gamescom ze względu na spore straty w marketingu (prezentacja bugów, napływ nowych ludzi krzyczących o zabugowanej grze itp.)
Odpowiedz
#27
Kolejne plotki:

W Pepeszcze będziemy mieli dostępne tylko łukowe, 35(?) nabojowe magazynki. Bębnowe pojawią się razem z możliwościami customizacji broni.
Odpowiedz
#28
Możliwościami customizacji broni ? Ciekawe co będzie można customizować - mam nadzieję, że niewiele. Poza tym po cholerę dodawać 35 nabojowy magazynek, skoro ma być dostępny 71 nabojowy ?

"Eee wezmę ten mniejszy magazynek, po co mi tak dużo amunicji..." - powiedział nikt nigdy.
Odpowiedz
#29
W rzeczywistości mniejszy był bardziej niezawodny bo był lżejszy i się nie zacinał tak jak ten większy gdzie częste zacięcia były problemem.

W grze co prawda nie ma zacięć ale myślę, że na pewno zrobią coś żeby ten mniejszy magazynek miał jakąś przewagę nad większym. Może szybsze przeładowanie i noszenie większej ilości magazynków ze sobą?

Popatrz sobie na różnice między M249 a RPK. RPK ma mniejsze magazynki, ale ma ich więcej i szybciej się je przeładowuje. Ja akurat lubię mieć szybkie przeładowanie broni. Co prawda tylko Milicja ma wybór pomiędzy RPK a M249, ale to tylko szczegół.

Może też zrobią tak jak w Red Orchestra 2 że domyślnie ma się te 35 nabojowe, a te większe 71 nabojowe będzie trzeba odblokować. Osobiście nie chcę takiego rozwiązania i wolę jak wszystko jest dla gracza dostępne od początku.

A co do kustomizacji, to ja zawsze marzyłem o tym, by medyk mógł wziąć chociaż jeden granat odłamkowy, kosztem np. kolorowych smoków albo lornetki.
Odpowiedz
#30
Na pewno będzie nosić się ze sobą mniejszą ilość magazynków bębenkowych niż zwykłych dwurzędowych, jeśli mają zamiar też wprowadzić wagę ekwipunku to też bębenkowy w tej kwestii będzie odstawał (nawet pusty). Poza tym dwurzędowy to lepsza ergonomia całej broni, a i takich plusów jeszcze by się sporo znalazło, na pewno ma to też wpływ na strzelanie.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości