Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Squad V7 hype, plotki oraz informacje.
#46
Spoko, powinienem to napisać tutaj. Ciekawy jestem optymalizacji. Jak na mój pesymistyczny gust czuję ze tym razem powinno być naprawdę dobrze, a dlaczego ? - dużo nowych zmian, również tych w istniejących już rzeczach w grze. Skoro wygląda to tak dobrze to sądzę iż mimowolnie musieli pracować nad optymalizacją tak, by wszystko co nowe nie przygniotło gry tak, by grało się gorzej niż teraz Wink .
| i7 4790 | Gigabyte Windforce 270 OC | RAM 8GB | HDD 600GB |
Odpowiedz
#47
Animacja SKS(!) i ppsh urywa jajka. Mocno.
Odpowiedz
#48
SKS jest na prawdę ładnie zrobiony. Szczególnie przeładowywanie - czy mi się tylko wydaje, czy też jest dokładanych tylko tyle naboi ile brakuje?
Odpowiedz
#49
Tak, jeżeli w magazynku brakuje 4, to ładując z "ładowaczki?" wciśniesz 4+1 do komory o ile się nie mylę, bardzo fajna broń, moja ulubiona z PR Wink . Niestety w PR z wiadomych ograniczeń silnika miałeś np 7 pakietów , przeładowując broń wykorzystywałeś jeden z nich w całości, niezależnie ile pestek ci brakowało w magazynku. Myślę ze tu z pewnością powinno działać to poprawnie - czyli co zostanie do kieszeni.
| i7 4790 | Gigabyte Windforce 270 OC | RAM 8GB | HDD 600GB |
Odpowiedz
#50
Premiera v7:
[Obrazek: Untitled.png]
Odpowiedz
#51
Czekam z niecierpliwością na SKS i PPSh!
Odpowiedz
#52
SgtRoss w sprawie nowego interfejsu:
"SL marking, in world icons, squad only visible, compass marking(!), etc."

W końcu. Dla niezorientowanych - pewnie będzie wyglądać mniej więcej tak (obrazek jeszcze z kickstartera):
[Obrazek: 1831a780d6ac7cd121db8fb59f4f54e0_origina...79e16a3deb]
Odpowiedz
#53
Coś takiego jestem jeszcze w stanie zaakceptować jako pewnego rodzaju "protezę" mającą zastąpić brak łatwego sposobu pokazywania czegoś w wirtualnej przestrzeni. Normalnie SL by pokazał palcem i powiedział: TAM JE*NIJ Z GRANATNIKA SYNU! i było by prościej. Wink
Odpowiedz
#54
Wątpię, żeby można było zamarkować w 3d pozycje wroga. Wszystko raczej sprowadzi się do 3-4 rodzajów markerów 3d typu: idziemy tam, atakujemy tam, bronimy tam, obserwować tam.
Ciekaw jestem czy będzie można dać kilka markerów 3d w jednym momencie.
Pozostałe markery jak oznaczanie pozycji wroga czy fobów pozostanie tak jak teraz (może trochę bardziej usprawnione).
Takie mam przeczucie.
Odpowiedz
#55
@Antol, tak jak było w PR było dobrze, marker stawiało się wzrokiem, w bliskiej odległości, bodajże 20m był on widoczny  fizycznie na mapie, czyli jak postawie  marker na drzwiach hangaru, będąc w pobliżu będzie widoczny tam marker, dokładnie zamiennik pokazywania palcem. Gając w PR doszedłem do takiej wprawy, ze stawiałem stawiałem marker każdego napotkanego wroga już strzelając do niego. Powodowało to ukazanie się kierunku do markera na kompasie tak jak wyżej, zawsze wszyscy wiedzieli gdzie jest przeciwnik, wazie gdyby jednak on zabił mnie pierwszy, bez jąkania się i określania kierunków których i tak jeszcze wielu nie ogarnia,
nie mówiąc już o rozbieżność położenia ( moje N to twoje NE).
Zatem prosta strzałeczka, bardzo dobra sprawa, szybka aplikacja, czego chcieć więcej ? Smile
| i7 4790 | Gigabyte Windforce 270 OC | RAM 8GB | HDD 600GB |
Odpowiedz
#56
Z twittera @joinsquad. Poza majestatycznie siedzącym żołnierzem armii rosyjskiej można zauważyć skrzynie załadowane na pace.

[Obrazek: CmiP3niUEAAcs1f.jpg:large]
Odpowiedz
#57
Nowa klasa: Slenderman confirmed

[Obrazek: slenderman.jpg]
Odpowiedz
#58
[Obrazek: 2db61136e0c04b6a80f35163200f2e2a.png]

Pepesza to już pewniak, a po lewej widać technicala po dachowaniu xD
Odpowiedz
#59
[Obrazek: Cmth6IJVUAQYMO6.jpg]
Wszystko idzie w dobrym kierunku.
Odpowiedz
#60
Piękny ten BTR Smile
Nowa klasa?:
[Obrazek: XOOmM8F.jpg]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości