Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Squad V7 hype, plotki oraz informacje.
#1
Z twittera joinsquad o pracy nad v7:
[Obrazek: CjpfNrrVEAAGem7.jpg:large]
Odpowiedz
#2
Patrząc na to ile bugów jest z .50 to boję się co będzie jak pojawi się jakikolwiek pojazd. Swoją drogą jestem zawiedziony .50, nie opłaca się stawiać bo zdradza FOB'a. Niby ma pojawić się jakaś mobilna wersja - dobrze by było.
Odpowiedz
#3
Pozwoliłem sobie wydzielić wątek dotyczący informacji o V7
Odpowiedz
#4
i znowu -10 fps
[Obrazek: yt_twitch.png][Obrazek: twitch_yt.png]
Odpowiedz
#5
(05-30-2016, 07:59 AM)Fresz napisał(a): i znowu -10 fps

Jak się ma drewniany komputer to się cierpi Wink
Odpowiedz
#6
Niech najpierw V6 naprawią.
Odpowiedz
#7
Spokojnie. Screen przedstawia tworzenie animacji, którą zajmuje się Chuc i KaB. Nie są potrzebni przy naprawianiu v6 więc mogą zajmować się następnymi elementami na swojej liście do zrobienia.
Odpowiedz
#8
Ciekaw jestem jak będzie wyglądał system zniszczeń/uszkodzeń pojazdów finalnie i w początkowej wersji.
Odpowiedz
#9
Fajnie byłoby gdyby dodali coś bardziej zbliżonego do Army - czyli możliwość uszkodzenia konkretnych elementów pojazdu bez konieczności niszczenia go. Dałoby to duże pole do popisu dla karabinów wielkokalibrowych. Może takiego APC nie zniszczysz, ale wizjer możesz uszkodzić.
Odpowiedz
#10
Obstawiam że v7 ukaże się najwcześniej na koniec lipca Tongue
Odpowiedz
#11
@Popo
w Armie kuleje to wizualnie. Najlepiej chyba to wygląda w serii Battlefield - tam pojazd jest podzielony na kilka części i w zależności od trafienia odpadają jakieś elementy. Fajnie też wygląda spadający śmigłowiec - po uderzeniu nie zamienia się błyskawicznie w czarny, zwęglony model, tylko płynnie łamie się i każda z tych części żyje swoim życiem Big Grin
Odpowiedz
#12
Ale za to w Armie fajne jest to, że możesz zniszczyć np. samo podwozie pojazdu, ale go nie zniszczyć całkowicie. I wtedy taki czołg ma rozwalone gąsienice i nigdzie nie pojedzie, ale pancerz jest nietknięty i dalej może strzelać z działa. Albo zniszczyć samą wieżyczkę.

Albo odstrzelić helikopterowi tylne śmigło i wtedy nie może utrzymywać kursu i się cały czas kręci w kółko, ale nie spadnie bo ma jeszcze główne śmigło. Jak masz skilla to nawet opanujesz lot i bezpiecznie wylądujesz.

Zrobić to tak jak w Armie + dodać takie visuale jak w Battlefield i będzie zajebiście. Będziesz mógł uszkodzić jakąś częśc pojazdu bez niszczenia całego pojazdu i wszystko będzie wyglądało super - to wspaniale. Arma najlepiej rozwiązała to technicznie, a Battlefield najlepiej to rozwiązał wizualnie. Niech w Squadzie będzie zajebiście zarówno technicznie jak i wizualnie.

Tylko błagam, niech nie będzie czegoś takiego jak po prostu HP pojazdu. Chciałbym system jak w Armie, tak z technicznej strony.
Odpowiedz
#13
Nawet w PR było tak, że mogłeś mieć uszkodzoną gąsienicę w czołgu lub wieża nie mogła się obracać.
Powiem taką można powiedzieć maksymę co do tych devów:

Jeśli jest możliwość na dodanie jakiegoś elementu i w dodatku nie rujnuje on rozgrywkę to jest bardzo duża szansa, że jest już na liście do zrobienia. Wszystko teraz zależy od kwestii priorytetów i tego czy warto.

Moim zdaniem warto.
+ wypowiedź Z-troopera
[Obrazek: bsUOIKe.png]

Taki feature dodadzą "ewentualnie" więc widać, że myślą nad tym. Zresztą to wypowiedź sprzed pół roku.
Odpowiedz
#14
SgtRoss powiedział na Reddicie, że w V7 będzie zmieniona lista wyników i jedną ze zmian będzie wyszczególnienie ilości podniesionych osób oraz wyleczonych kompanów. Taka drobna forma zachęty dla medyków do wykonywania swojej roboty. 

Źródło: https://www.reddit.com/r/joinsquad/comme...cs/d3s44rd
Odpowiedz
#15
RoyAwesome powiedział, że nieprędko wyjdzie v7 (więc więcej niż miesiąc:/).

Jeśli chodzi o monthly recap od devów to jest już niemal gotowy i czekają na Zeno aż napisze monthly recap z perspektywy sceny modderskiej by wrzucić go do 1 artykułu.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości