Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Squad V8 - jeszcze większy hype, plotki oraz informacje.
#31
OPFOR obecnie ma "duszkę". Nie wiem czy zauważyłeś, ale u Ruskich cały czas jest M2. No to teraz, skoro Taxi się oficjalnie wygadał (tu: https://www.reddit.com/r/joinsquad/comme...t/d978k8i/) możemy rozwiązać rebus z poprzedniego posta. Chodziło rzecz jasna o WKM KORD dla Rosjan.
Odpowiedz
#32
Niebawem będzie nowy "ficzer", którego przedsmak widzimy już od wersji 7.7. Będzie to ikonka pokazująca to jak dobrze radzi sobie dany serwer w obecnej chwili. 

[Obrazek: server_browser.thumb.png.5f3d3bf3bdac21b...034077.png]

Zielony to dobrze czerwony to źle. Ciekawe jest jakie widełki zostaną uznane za stosowne. Obecnie tylko kilka serwerów jest w stanie utrzymać 30 fps przy 72 graczach. Około 20 zaczynają się problemy z grą a poniżej tego jest tragedia.

Źródełko: http://forums.joinsquad.com/topic/23878-server-health/
Odpowiedz
#33
[Obrazek: CvySxKGUEAAkw1Z.jpg]

CROWS. Czyli rozwiązanie pierwszego rebusu.
Odpowiedz
#34
Jeżeli ktoś jest zainteresowany przetestowaniem V8 to hasło do bety jest na oficjalnym Discordzie SQ. Ze względu na to, że nie wiemy tak do końca czy możemy je tutaj zapostować to tego nie robimy. Squad jest wielki. Bez spacji. Wink
Odpowiedz
#35
Poproszę o feedback z testów.
Odpowiedz
#36
Ej - jest dobrze. Tylko niestety nie możemy za dużo o tym pisać bo nie dadzą nam dostępu do następnych. FPSy +30 do 40 procent. Trochę nowego sprzętu, piękne widoczki. Nowe mundury. Będzie Pan zadowolony. Może nawet już dzisiaj. Smile
Odpowiedz
#37
Wszystko zgodnie z przewidywaniami. Cześć serwerowa V8 właśnie jest wypuszczana. Klient będzie zaktualizowany za kilkanaście minut.
Odpowiedz
#38
Już można: 

Nowe Yeho w dwóch smakach:
[Obrazek: OfjcZOP.jpg]
[Obrazek: gyR1RvC.jpg]

Nowy Fools Road w trzech smakach:

[Obrazek: 5OK9sMi.jpg]
[Obrazek: lReoEs5.jpg]
[Obrazek: n57FJeY.jpg]

Zimny Logar
[Obrazek: RnA3937.jpg]
Gorodok na dwa sposoby: 
[Obrazek: Kbk8vBl.jpg]
[Obrazek: McVUGwb.jpg]


No i było tego dużo więcej ale myślę że sami to znajdziecie w grze.

Jeszcze trochę śmiesznostek: 

[Obrazek: fPTIfBL.jpg]
Odpowiedz
#39
Wczoraj, jednocześnie grało ponad 2030 osób. Oznacza to powrót do poziomu, który był tuż po premierze gry na steam, a potem tylko na chwilę został przekroczony przy okazji premiery V7. Najwyraźniej V8 dobrze przyjęło się wśród publiczności.
Odpowiedz
#40
W końcu mogą grać nie tylko ludzie z NASA i CERN, ale też zwykłe szaraki na przyzwoitych maszynach Tongue
Odpowiedz
#41
Ja to jestem zawiedziony tym patchem optymalizacyjnym - wcześniej na high-epic średnio 40 klatek, a teraz bez mian Sad Jawne dzielenie społeczności na gorszych i lepszych Tongue
Odpowiedz
#42
Wyszedł nowy hot-fix, podnoszący numerek wersji do 8.2 (na chwilę).
Zmiany:

Cytat:We are now pushing a version Alpha 8.2 hotfix release, here are the changes: 
Added a HUD indicator which shows the names of the players currently in your vehicle. 
Added color coded indicators showing the status of your squad members. The statuses are: not spawned in / dead (white), spawned in and not bleeding (green), bleeding (yellow), incapacited / revivable (red). 
Added new player first time help messages for fundamental events, including the first time: using the map, becoming a squad leader, becoming a medic, bleeding, using a vehicle, and using a supply truck. 
Added the yellow spawning dot to all spawnable points to make the spawning interface more intuitive and consistent. 
Made toggled crouch enabled by default for newly installed copies of Squad. 
Made the jump key untoggle crouch when crouch toggling is enabled. 
Increased round duration timer on 2k Insurgency maps from one hour to 90 minutes and 4k Insurgency maps from 90 minutes to two hours. 
Changed squad leader marker distance indicator so it is less precise at longer distances. 
Attempted fix for a server crash relating to vehicle claiming. 
Attempted fix for a server crash relating to players being ejected from a vehicle. 
Fixes to code for preventing players from clipping through walls. 
Fix for the draw distance on several deployables so they don't disappear after 80-100 meters. 
Fix for backblast rotation on RPGs and LAWs being in the incorrect direction. 
Fix for NSV not having sounds on low quality in the third person. 
Fix for giant player models appearing for a split second in certain cases where soldiers are entering or exiting vehicles. 
Fix for soldier's 3p mesh being shown when driving vehicles on listen servers, EG starting up Jensen's range in local training mode. 
Extended the logical scanning range of shoveling to improve it's reliability. 
Fix for certain server functions not being called properly and causing log spam. 
Fixes for the spawning mechanics of weapons caches. 
Fix for incendiary grenades to allow for better interaction with weapons caches. 
Disabled texture streaming on grass textures. 
Replaced missing and broken statics on Yehorivka.
Kilka godzin później mogliśmy się już cieszyć wersją 8.3
Cytat:We are now pushing a version Alpha 8.3 hotfix release. For those curious, we are pushing out smaller patches in quick succession in preparation for the free weekend at the end of the week. Here are the changes:
Fixed file integrity checks in EAC.
Fixed players getting disconnected from servers by EAC without an error message.
Fixed huge player models showing when watching someone switches seats in a BTR-80 far away.
Fixed an invisible collision mesh sometimes getting left behind after a player dies.
Odpowiedz
#43
Nowe patche wychodzą tak szybko, że ledwo mam czas na aktualizowanie serwera...

8.4 wyszło wieczorem i zawierało różne drobne poprawki związane z funkcjonowaniem serwera. 8.5 pojawiło się nad ranem polskiego czasu i naprawiło (miejmy nadzieję) bugi związane z działaniem EAC. Antol powinien już się cieszyć...
Odpowiedz
#44
Teraz mamy już 8.6 i na tym liczba powinna się zatrzymać. Przynajmniej na czas trwania darmowego weekendu.
Odpowiedz
#45
A jeeeednak nie. Wyszła 8.7 z mapką Kokan. Oba nasze serwery są już zaktualizowane do tej wersji.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości