Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V9 - naprzód! Ku przygodzie!
#31
I jak tam? Potestowaliście?
Odpowiedz
#32
prawda, że będzie można testować jeszcze dzisiaj? D: 
Wczoraj około 2h siedziałem na V9 i w sumie żadnych bugów nie uświadczyłem. Jedynie w MTLB w wersji 7,62 gdy próbowalem się rozglądać to zamiast płynnegoobrazu miałem skokową zmianę perspektywy.
Odpowiedz
#33
To akurat nie jest bug, tylko feature. Podobno w v10 ma to być ładniej zrobione. Teraz przesuwając myszą zmieniasz viewport przez który patrzysz. Irytująca sprawa.
Odpowiedz
#34
Można powiedzieć, że większość rzeczy idzie w dobrą stronę, jednak nie wszystko jest tak jednoznacznie na plus. W moim odczuciu mocno dostała po dupie optymalizacja. Pomijając ogólny spadek fps, chwilami pojawiają się większe spadki płynności. Problemem jest też obecnie z respieniem się na HABS'ach. Widziałem sytuacje w której amerykańce częściowo rozkopali HABS, potem już tylko czekając na respiących się przeciwników. Cały jeden squad prowdził sukcesywną egzekucje. Niby podobnie to wyglądało w przypadku FOB'ów, ale jednak tam łatwiej było zablokować punkt respienia. Tutaj wróg respił sie bez końca i ostatecznie przeprowadzono z 30 egzekucji. I żebyście nie myśleli, że potrafię tylko narzekać. Uważam, że w przypadku wyczekiwanego patcha do Squada łatwiej jest chwalić, niż marudzić. Tak czy inaczej byłoby fajnie gdyby inni wypowiedzieli się na temat tego co w ich odczuciu jest na minus. 

W ogóle witam! Wygląda na to, że to mój pierwszy post tutaj Smile
Odpowiedz
#35
W przypadku FOBów było troszkę trudniej przeprowadzić ten manewr, bo przebywając w jego okolicy automatycznie się go niszczyło. Teraz, przy rozdzieleniu funkcji HABa od radia, można kampić to pierwsze w zasadzie w nieskończoność. Zapytałem QA czy to bug czy feature, czekam na odpowiedź.

Mi zależy tylko na tym, żeby nie było mniej FPS niż było w V8. Niewiele contentu jest do wytrzymania. Niewiele contentu i 25 fps już nie.

Zobaczymy w jaki sposób rozwinie się gra po pierwszych 2 tygodniach chaosu na publikach. Mam wrażenie, że te dodatkowe 15 sekund do spawnu na rally wpłynie na to, że walki będą bardziej "falowe", ponieważ bardziej będzie się opłacało przygotować atak i go dobrze przeprowadzić niż cały czas respić SQ.
Odpowiedz
#36
Jak wrogowie respili sie na habie bezsensownie na tyle długo że kampiący squad wyciągnął ponad 30 egzekucji, to tylko i wyłącznie wina wrogów. Mogli krzyknąć na radiu, napisać na teamchacie - "ej weźcie się nie respcie na tym fobie bo kampią to was jebną jak tylko się zrespicie" i już by było ok. Ludzie by się nie respili to by nie ginęli, a jakiś inny squad w pobliżu by się cofnął ratować tego foba i zabił kampiących.
Odpowiedz
#37
No i jest V9. Zmieniło się to co się miało zmienić, a z bugfixów najbardziej cieszy ten:

Fixed super dark shading on the Militia faction soldier models

W końcu! Będzie się dało grać Milicją!
Odpowiedz
#38
gib v10 gib v10 gib v10 gib v10 gib v10 gib v10 gib v10 gib v10 gib v10 gib v10 gib v10 gib v10 gib v10 gib v10 gib v10 gib v10 gib v10 gib v10 gib v10 gib v10 gib v10
Odpowiedz
#39
Ogólne odczucia są następujące:

1. Zmalała przepaść pomiędzy k/d milicji i innych frakcji. Teraz, dzięki normalniejszemu cieniowaniu mundurów, nawet przy braku optyki, dzielni bojcy są w stanie wyciągnąć bardzo fajny wynik.

2. Spadła wydajność serwerów. To co - z górką, wystarczało w v8 na płynne mecze powyżej 30 ticksów/sec teraz daje około 15... co może powodować błędy przy zaliczaniu trafień oraz ogólne złe wrażenie. Wydaje się jednak, że jest to problem, który - zostanie rozwiązany w którymś z najbliższych hotfixów.

3. Warstwa merytoryczna nowej wersji jest jeszcze trudna do oceny, gdyż duża część ludzi nie ogarnia jeszcze nowych mechanik. Zobaczymy jak sprawy będą się miały za jakieś 2 tygodnie.

4. Cieszy ogólne zwiększenie zainteresowania Squadem. Miejmy nadzieję, że problemy nękające niektórych użytkowników zostaną niedługo rozwiązane i wszyscy będziemy mogli cieszyć się tym co V9 ma do zaoferowania.
Odpowiedz
#40
Przed chwilą utknąłem pojazdem na drzewie, kiedy próbowałem z niego wyjść moja postać zamieniła się w... ducha. Mogłem latać  po mapie z zawrotną prędkością, przenikałem tektury i tym samym mogłem obserwować poczynania wroga. Może to taki ficzer? Może tak naprawdę mnie zastrzelili i po prostu trafiłem do nieba, gdzie zawsze wiadomo, gdzie jest FOB Tongue Czy takie rzeczy zdarzały się we wcześniejszych wersjach? 
[Obrazek: OjDO6v8.jpg][Obrazek: eHIe1J6.jpg]
Odpowiedz
#41
Zauważyłem, że zbiegając ze schodów otrzymuje się obrażenia. Trochę to uciążliwe.
Odpowiedz
#42
Do tego przez część okien na FR nie da się przejść. Jest trochę marudnych bugów, ale podobno dzielne QA nad wszystkim czuwa i niebawem będzie tych bugów mniej.
Odpowiedz
#43
Zauważyliście, że po schodach wchodzi się teraz mniej płynnie?
Odpowiedz
#44
Dziś wieczorem test wersji 9.1. Jego głównym celem jest rozwiązanie problemów z EAC, które uniemożliwiały poprawne dołączenie do gry. Początek około 20:00. Lista zmian jak i hasło do wersji testowej będzie wcześniej podana na oficjalnym Discordzie SQ.
Odpowiedz
#45
Po co testować V9.1 jak nic nowego nie dodadzą poza poprawkami?
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości