Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V9 - naprzód! Ku przygodzie!
#46
(03-22-2017, 12:42 PM)Eerie napisał(a): Po co testować V9.1 jak nic nowego nie dodadzą poza poprawkami?


Może po to, żeby wiedzieć czy poprawki rzeczywiście coś poprawiają.
Odpowiedz
#47
Może po to, by pomóc raportować błędy?
Odpowiedz
#48
Wyszła wersja 9.1, mająca rozwiązać problemy które pojawiły się w poprzedniej wersji.
Odpowiedz
#49
(03-24-2017, 07:47 AM)Popo napisał(a): Wyszła wersja 9.1, mająca rozwiązać problemy które pojawiły się w poprzedniej wersji.



http://imgur.com/a/Lj9Ua
Odpowiedz
#50
Widocznie Twój problem jest wyjątkowy Wink
Odpowiedz
#51
Wygląda na to, że wersja v9 nie dała jeszcze ostatniego słowa. Twórcy we współpracy z Desmolockiem (znanym z aktywnego udziału w życiu społeczności Squad) wydadzą 2 nowe tryby rozgrywki: Conquest Hardened i Vehicle Warfare. Pierwszy test odbędzie się na nowej mapie Zagras Highland o powierzchni 36km^2.

http://joinsquad.com/readArticle?articleId=160
Odpowiedz
#52
Nie wydadzą, tylko będą testować Wink O poszukiwaniu nowych trybów rozgrywki słychać na discordzie już od bardzo długiego czasu.
Do obu pomysłów podchodzę raczej sceptycznie - na takiej mapie piechota nie będzie miała życia, więc rozgrywka ograniczy się zapewne tylko i wyłącznie do pojazdów + super fobów. Liczyłem na jakieś modyfikacje obecnego AAS aby uczynić rozgrywkę bardziej nieliniową i swobodniejszą.
A tak przewiduję, że numer 1 to będzie pojazdowy TDM, a numer 2 wojną okopową (może gdyby na mapie były tereny przyjazne dla piechoty, wyglądałoby to inaczej).
Odpowiedz
#53
Gdyby komuś umknęło: Patch 9.5 już jest

- Pak file repackage
Changed the way PAK files work, Squad will not need 20+ GB free on the hard drive to update any longer.
- Admin Force team change
Added an admin command to force switch someone to the other team.
AdminForceTeamChange “name” and AdminForceTeamChangeById <ID>
Permissions in Admins.cfg: forceteamchange
- Fixed an issue where you could not lean in certain areas of the map on Gorodok and Al Basrah. (Some cap zones most common)
- Added the possibility to give a user the ability to write to admins with “ChatToAdmin” but prevent them from reading it with “CantSeeAdminChat”
- Fixed an issue where Fools Road Fortress flag had severe map issues. Tweaked tree collisions.
- Admin cam now shows FOB and Rally Points.
- Fixed an issue where mortar HUD would get stuck if FOB was removed while players were sitting on it.
- Fixed BTR-82A single fire sound sounding like several shots or cutting out.
- Sumari Optimization Pass.
- Logar Optimization Pass.
- Fixed RCON working for Linux.
- Removed expiring timer for Mines and IEDs.
- Added speed indicator for vehicles.
- Improved SVD's standing accuracy substantially, also improved crouch and prone as long as the target is almost level to the player. High elevation differences in targets improved but still bugged.
- Corrected tickets for invaders/defenders on Yehorivka Invasion
- Fixed Strykers not taking damage when on fire.
- Fixed RKG-3 grenades not doing damage or working.
- Added mortar reload sound.
- Tweaked vehicle zooming in/out sound.
- Added more sound effects when sprinting.
- Tweaked animations for IED and Mine.
- Tweaked Mortar impact blast wave effect.
- Tweaked Mortar muzzle effect.
- Tweaked gun muzzle shockwave grit effect.
- Improved particle refinement for Mortar/IED/Mine.
- Added larger water explosion for Tandem RPG and Mortar.
- New MTLB variants minimap icon.
- Map grid readability improvements.
Odpowiedz
#54
Podobno prace nad zamykaniem Squadów zostały zakończone. Czyżbyśmy mieli je zobaczyć już w 9.6?
Odpowiedz
#55
    "Took care of our whiteboard issues... It'll be in the next hotfix." Wygląda na to, że tak...
Odpowiedz
#56
Dla tych, którzy przebudzili się ze śpiączki: Wyszła wersja 9.7 naprawiająca rzeczy, które zostały zepsute w 9.6.
Odpowiedz
#57
[Obrazek: DHU8fAIXcAIf8Pr.jpg]
Nowy mały leak.
Odpowiedz
#58
Leaking intensifies.

[Obrazek: DHdhl_sUAAIEFfZ.jpg]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości