Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Scena moderska Squad - czyli co w trawie piszczy.
#16
Nie mam pojęcia jak mi to umknęło:



Odpowiedz
#17
Pojawił się nowy, listopadowy The Wrench - czyli podsumowanie pracy ludzi związanych ze sceną moderską Squad.

[Obrazek: logo.png]

>>LINK<<

Oprócz dobra zamieszczonego w linku powyżej można było natknąć się także na inne, niemniej ciekawe projekty. Zaczynamy
Uwaga, dużo zdjęć!!!!!!11!!

1. Na początek remake mapy Yamalia znanej z Project Reality. Tworzy ją Axton. Będzie to raj dla pancerniaków. Ogromne przestrzenie poprzecinane leśnymi wysepkami. Do tego tunele, okopy, działa polowe... Jest na co czekać. 8x8km grywalnego terenu.

Minimapa pierwotnej wersji z PR'a

[Obrazek: mapoverview_gpm_cq_64.jpg]

Aktualna minimapa remake'u

[Obrazek: qr8c2v8.jpg]


[Obrazek: SsxLOZq.jpg]

[Obrazek: rzFPtyK.jpg]

[Obrazek: WXJvWmm.jpg]

[Obrazek: bwav2UH.jpg]

[Obrazek: wnT8wKY.jpg]

[Obrazek: hQ9P4eO.jpg]

[Obrazek: lOOicZ1.jpg]






2. ChanceBrahh - znany ze stworzenia Kokan - bierze się teraz za następny remake. Tym razem Asad Khal. Idealna do walki piechoty i lekkich pojazdów... oraz rozkręcania serwera.

[Obrazek: NfQyOLS.jpg]

[Obrazek: K3KVsEz.jpg]

pozostałe zdjęcia w albumie: http://imgur.com/a/HkL6x

3. MapModderNor i jego śnieżna mapka. Prawda, że urocza?

[Obrazek: cnWes4H.jpg]

pozostałe zdjęcia w albumie: http://imgur.com/a/Cc4M5

4. Ikoniczne budynki z Project Reality w Squad? Niejaki SirrCharles podjął się zadania wymodelowania od podstaw tychże obiektów (w planach dodanie wnętrz). ChanceBrahh już teraz zaczął z nimi eksperymentować przy produkcji swojego innego remake'a - Al Basrah.

[Obrazek: sexy.png]

[Obrazek: s1.png]

[Obrazek: s2.png]

5. Axton wynajął niejakiego [RIP] Baby_James'a do wykonania modelu 76mm działa polowego ZIS-3, która to jest elementem składowym wyżej wymienionej mapy Yamalia.

[Obrazek: dwadwa.png]

tutaj gotowa do oteksturowania

[Obrazek: gun.png]

a tutaj pociski, które wykonał Axton

[Obrazek: qijBWsT.jpg]

6. [FFO] Mumble postanowił dodać nieco uroku obecnemu wyglądowi żołnierzy w popularnych technikalach.

[Obrazek: Desktop_11.17.2016_-_18.21.46.17.png]

[Obrazek: Desktop_11.16.2016_-_20.40.06.11.png]

[Obrazek: Desktop_11.17.2016_-_16.54.48.14.png]

[Obrazek: Desktop_11.17.2016_-_17.34.10.16.png]
Odpowiedz
#18
Świetnie to wygląda, szkoda tylko że Asad taki płaski w porównaniu do oryginału, spora część uroku tej mapy to podejścia pod te wzniesienia, rzucanie linek, podkradanie się, tutaj może tego brakować.

Ale tą zimową mapą mnie kupili Big Grin
[Obrazek: q94QNaB.jpg]
Odpowiedz
#19
(12-09-2016, 11:59 PM)Bruder napisał(a): Świetnie to wygląda, szkoda tylko że Asad taki płaski w porównaniu do oryginału, spora część uroku tej mapy to podejścia pod te wzniesienia, rzucanie linek, podkradanie się, tutaj może tego brakować.

Zapytam się go o to.
Odpowiedz
#20
Napisał, że "wzniesienia są trochę niższe ze względu na spory zasięg widzenia, optymalizację" i pewnie też kwestie balansu rozgrywki. W PR z najwyższego punktu można było razić cele oddalone o może 150 metrów ze względu na mgłę.
Tak to wygląda z perspektywy gracza. Na dole HMMWV dla skali.

[Obrazek: height.png]
Odpowiedz
#21
Działo pana [RIP] Baby_James'a ukończone. Teraz optymalizacja tego modelu highpoly i tekstura.
[Obrazek: ZIS_cintext.png]

[Obrazek: ZIS_Context.png]

Troszeczkę trzeba będzie uszczuplić model, bo obecnie ma 100k poligonów (docelowo 50-60k). Na szczęście każde z kół ma 10k więc będzie z czego uszczuplić model nadal zachowując detale.
Odpowiedz
#22
SirrCharles podzielił się nową wersją popularnego House of Death z Project Reality/BF2. Dla Squad będzie w wersji z wnętrzem.

[Obrazek: untitled.165.jpg]

[Obrazek: Untitled24.png]

[Obrazek: the_pain_continues1.png]
Odpowiedz
#23
Myślę, że większość osób, która interesuje się poczynaniami moderów zna kanał Axtona na Youtube. Może to będzie dla kogoś miłe zaskoczenie. Link do jednego z nowszych filmów: https://youtu.be/P-G2uYT7YOQ
Odpowiedz
#24



http://forums.joinsquad.com/topic/26684-...m-hi-poly/
Mam nadzieję, że zobaczymy to w grze Big Grin
Odpowiedz
#25
Bliżej nieznana mapa od =RED_BEARS=SilentBlooD'a
[Obrazek: palm_rock_test.jpg]

[Obrazek: PALM_TEST.jpg]

Bardziej znany Socrates również bierze się za mapy. Tutaj projekt okopów nieco zalanych wodą

[Obrazek: Trenchurai_2.png]

[Obrazek: Trenchurai_1.jpg]

Afganistan wykonany przez Xandera. Bardzo dobre pierwsze wrażenie.

[Obrazek: HighresScreenshot00268.png]





Nowy system przejmowania flag od BillNye





Zeno i jego projekt mapy norweskiej:

[Obrazek: HighresScreenshot00082.png]

[Obrazek: HighresScreenshot00079.png]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości