Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Scena moderska Squad - czyli co w trawie piszczy.
#1
W tym temacie wrzucajcie ciekawe materiały ze sceny moderskiej.

Na początek trzeba uzupełnić informacje o znanych już modyfikacjach w produkcji:

Seria The Wrench - czyli podsumowanie pracy poszczególnych ludzi z modding huba w danym miesiącu:


Czerwiec 2016 - pierwszy z serii podsumowań
Lipiec 2016
Sierpień 2016
Wrzesień 2016
Październik 2016



Post Scriptum: The Bloody Seventh. Jest to totalna konwersja gry Squad przenosząca nas w realia II wojny światowej, a dokładniej w bitwy wokół Operacji Market Garden.

Pierwsza zapowiedź modyfikacji:




Pierwszy dziennik dewelopera:





Drugi dziennik dewelopera:




Oficjalna strona modyfikacji: http://postscriptumgame.com (masa assetów i zdjęć w galerii)


Korengal Valley [4x4km] od CodeRedFox'a. Jest budowany od podstaw remake mapy znanej z Project Reality od tego samego twórcy. Widać ogromną dbałość do detali. Data premiery: nieznana.
Wątek na oficjalnym forum gry: http://forums.joinsquad.com/topic/24028-...y-4km-wip/

Aktualny podgląd mapy

[Obrazek: 3xtsRFK.png]

Przydatne linki: 

Modding Hub na Discordzie
Dział Modding na forum gry


Krótkie FAQ:
1. Kiedy będziemy mogli pograć w modyfikację? 

Jak tylko deweloperzy zakończ integrację ze Steam Workshop.

2. Jak będzie wyglądało pobieranie modów? Pobieranie osobnych paczek i szukanie kompatybilności na własną rękę jak w ArmA?
Twórcy zamierzają to zrobić w sposób podobny do innych gier współpracujących ze Steam Workshop, czyli:
-w grze zakładka Server Browser będzie zawierała tylko podstawową, niezmodowaną wersję gry i serwery oparte na tej właśnie wersji;
-w zakładce Custom Servers będą widoczne tylko serwery na zmodyfikowanych wersjach gry;
-po dołączeniu do serwera, gra zapyta się nas, czy chcemy zasubskrybować daną nową zawartość, działającą w obrębie danego serwera, która byłaby automatycznie aktualizowana - modyfikacje byłyby pobierane podczas wchodzenia na serwer.

3. Czy jest szansa, by twórcy gry dodali część modyfikacji do rdzenia gry?
Tak. Jeśli dana modyfikacja czyli mapy, nowe tryby gry, czy nawet frakcje będą odpowiedniej jakości oraz pokrywać się z założeniami twórców, to będzie spora szansa na taki stan rzeczy.
Nawet już teraz wraz z hotfixem v8.7 do podstawowej gry została dodana nowa mapa - Kokan - od ChanceBrahh'a, który pochodzi ze sceny moderskiej gry Squad.
Odpowiedz
#2
Następny pojazd oczekujący na export do gry pod banderą modyfikacji Post Scriptum. Jest nim PzKpfw IV G. Cuda. Normalnie cuda!

[Obrazek: Panzer_IV_G_Studio_06.jpg]

[Obrazek: Panzer_IV_G_Studio_01.jpg]

[Obrazek: Panzer_IV_G_Studio_07.jpg]

[Obrazek: Panzer_IV_G_Studio_04.jpg]
Odpowiedz
#3
Post Scriptum wygląda niewiarygodnie, jak oglądam te ichnie filmiki to nie dowierzam, że w tak krótkim czasie stworzyli takie cuda - no ale nic, tylko się cieszyć i czekać na release.
Odpowiedz
#4
ChanceBrahh - twórca mapy Kokan podzielił się nowymi materiałami z następnej mapy - Al Basrah - także znanej z Project Reality.

[Obrazek: xQGZ8Fj.jpg]

[Obrazek: WhQ9FJc.jpg]

[Obrazek: 9Eh8i1q.jpg]

[Obrazek: SsyCu3r.jpg]

[Obrazek: VA2BHEP.jpg]
Odpowiedz
#5
Kolejna mapa/pokaz technologiczny. Tym razem spod ręki Theel'a. Fantastyczna kolorystyka i oświetlenie. Wygląda jak Dark Kohat/Logar <3

[Obrazek: unknown.png]

[Obrazek: unknown.png]

[Obrazek: unknown.png]

[Obrazek: unknown.png]
Odpowiedz
#6
Bardzo ładnie zrobiona droga na ostatnim screenie.
Odpowiedz
#7
Kolejny materiał od twórców modyfikacji Post Scriptum.
Poniższe pojazdy są już "grywalne" i można je śmiało prowadzićSmile Poza nimi jest jeszcze sporo innych, które są na ukończeniu.

[Obrazek: 00llzBy.jpg]
Odpowiedz
#8
Małe jakoś. Swoją drogą - ciekawe jak poradzili sobie z pojazdami gąsiennicowymi? Widziałem za to ten film z działem holowanym i wiem, że jak tylko wyjdzie to stawiamy serwer PS. Smile
Odpowiedz
#9
Test odgłosów walki w Post Scriptum




Odpowiedz
#10
No to CodeRedFox dał teraz do pieca. Nowe tereny mapy Korengal Valley.

[Obrazek: FprZzOk.png]

[Obrazek: glxPBzX.png]

[Obrazek: FBELCfq.png]

[Obrazek: ssn0nnV.png]

[Obrazek: xOPrW3y.png]

[Obrazek: 4rnxX5d.png]
Odpowiedz
#11
Wygląda inaczej niż wersja z PR-a, ale to chyba dobrze, bo tamta mapa robiona była chyba przez jakiegoś sadystę Big Grin 2 godziny skakania żeby przeskoczyć trzy skały...
[Obrazek: q94QNaB.jpg]
Odpowiedz
#12
Nowy Korengal jest robiony przez twórcę oryginalnej wersji z PR Wink
Mnie bardzo cieszy, że może w końcu w historii gier wideo, uda się odtworzyć choć trochę górską walkę piechoty jak na tym cgi: https://www.youtube.com/watch?v=pu7aM0EWjJE
Odpowiedz
#13
WIDZE BŁĄD, NIEWYBACZALNY KURWA.

http://postscriptumgame.com/wp-content/u...dio_01.jpg
http://postscriptumgame.com/wp-content/u...dio_04.jpg

to jest pzkpfw IV ausf H... a nie G!
Odpowiedz
#14
Korengal wygląda świetnie. Biorąc pod uwagę niewielką ilość assetów dostepnych w edytorze zrobienie mapy wyglądającej "niegenerycznie" jest sporym wyzwaniem a wyszło mu to świetnie. GIB WORKSHOP NAO!
Odpowiedz
#15
Z tego co widziałem to Korengal korzysta ze sporej liczby zewnętrznych assetów. Nie wiem czy są one spod ręki CodeRedFox'a czy z Marketplace UE4.
Wiem natomiast, że developerzy mocno interesują się tą mapką:

[Obrazek: aaaaa.png]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości