Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V10 - co chcemy zobaczyć i co przewidujemy w następnej aktualizacji
#1
Minęły prawie dwa tygodnie (chyba) od wydania V9. Życie jest za krótkie, by robić coś innego niż grać w squada, więc założyem wątek, by móc jeszcze o nim podyskutować. Na start nie mam absolutnie żadnych konkretów, jedynie same domysły. Proszę oczywiście o dzielenie się waszymi oczekiwaniami/przewidywaniami co do zawartości dziesiąstki i o różnego typu "newsy" oraz ploteczki.

Moje typy:
-Animacje (jeżeli nie dojdą w V9)
-Dwójnogi (jeżeli nie dojdą w V9)
-Miny i IEDy
-Oshkosh M-ATV (jest powiązany z minami, w końcu to MRAP)
-HATy dla US i RU - Javelin i RPGV7 z PG-7R + optyka

Być może:
-Breacher + shotguny dla każdej z frakcji
-Brytyjczycy, ale tylko na mapach w wersji INF - nie sądzę by zdążyli do V10 stworzyć bazę pojazdów porywnówalną z resztą frakcji

I OWI błagam, niech V10 nie wyjdzie później niż w czerwcu
Odpowiedz
#2
myślę że haty dla us i ru będą dopiero dużo później, jak już wprowadzą potężniejsze pojazdy jak np. czołgi i w ogóle te pojazdy odpicują tak żeby były strefy trafień itp.

A ja tam po prostu chcę te dwójnogi, opieranie broni oraz animacje, wraz z freelookiem. Więcej mi do szczęścia nie trzeba, chociaż wszystko nowe co dodadzą będzie fajnym dodatkiem. Brytyjczycy by byli fajni. Nowa frakcja by mocno urozmaiciła grę, zwłaszcza że wiązałoby się to z dodaniem wielu nowych broni, a w przyszłości pojazdów itp.
Odpowiedz
#3
Dlatego mogliby właśnie dodać tych Brytyjczyków mimo braku pojazdów dla nich. Wreszcie postrzelalibyśmy z czegoś innego niż M4 i pochodnych AK. Starcia BAF vs US Army byłyby super.
PS. Zapomniałem oczywiście o freelooku i przenoszeniu ciał
Odpowiedz
#4
ale brytyjczycy przeciwko US to trochę dziwnie xD
Odpowiedz
#5
(03-27-2017, 11:53 AM)Eerie napisał(a): ale brytyjczycy przeciwko US to trochę dziwnie xD
Grunt, by dobrze się bawić Big Grin
Odpowiedz
#6
Brytyjczykom brakuje w zasadzie 2 pojazdow, by byli na biezaco - Land Rover/Panther i Warrior.
Nie sadze, by wrzucili brytoli bez tych pojazdow. Jest jednak szansa, ze wyrobia sie do v10.
Odpowiedz
#7
Na bank będą:
- CoreInventory (już przed v9 mieli działającą wersję)
- Nowe animacje
- Rozbudowa Yeho i nowa mapa
- Moździerze, miny, IED
- Breacher

A przez CoreInventory i nowe animacje może być dużo niespodzianek i lepsza optymalizacja.
Odpowiedz
#8
Musieli by dostać trucka - to byłby pewnie MAN, APC/IFV - FV510 Warrior/FV107 Scimitar. Tyle by wystarczyło. Być może jeszcze pojazd pokroju HMMWV'ego czyli właśnie Panther/ew. Land Rover. 5 miesięcy musieliśmy czekać na 4 pojazdy, które były robione od roku i więcej (Jedynie BRDM-2 był dla mnie zaskoczeniem). Niestety żadnego z tych pojazdów nie zaczęli nawet robić, więc nie ma co myśleć o tym, by zrobili 2/3 nowe pojazdy od zera w kilka miesięcy. No chyba, że na marcowym monthly recap'ie okaże się, że takowe są robione, ale wydaje mi się to mało prawdopodobne.
Odpowiedz
#9
Przecież gotowy model MANa już pokazywali, tylko teraz znaleźć nie mogę. A to wszystko do tej pory tyle czasu im zajmowało zapewne z dwóch przyczyn:
eliminowanie nowych bugów i prace nad systemami które pojawią się w v10 i później.

Być może na v9 poszło przykładowo jedynie 25% ich czasu? Myślę, że gdy do UE zawita nowy system dźwięku (a to ma nastąpić niedługo) to nie będą już aktualizować silnika, tylko skupią się na jego rozwoju pod własne widzimisię. Korzyści to oczywiście lepsza optymalizacja, brak powracających bugów które wcześniej zostały naprawione, a to wszystko doprowadzi do szybszych prac.
Dym który nie przechodził przez ściany kilka wersji temu, już nie jest obecny w grze. Zapewne przez konieczność poprawiania takich rzeczy na nowszych wersjach silnika.
Odpowiedz
#10
Tego szukałeś? Big Grin[Obrazek: man_truck.jpg]
Czy "OUT-OF-ENGINE" nie znaczy, że to nie jest model 3D? Nie wiem jak to działa szczerze mówiąc


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#11
Szukałem w listopadowym recapie Big Grin
Ten render prawdopodobnie pochodzi z Substance Paintera. Eksportowanie tego do UE4 to chwila roboty. Kilkanaście minut więcej może zająć korygowanie tekstur, gdy np. okazuje się, że światło się za mocno odbija w grze.
Odpowiedz
#12
https://gfycat.com/PaltrySharpAsiaticmouflon - GIF przedstawiający sposób poruszania się z zaimplementowanym systemem animacji. Nic specjalnego, ale zawsze coś.
Odpowiedz
#13
(03-31-2017, 02:07 PM)Facilesify napisał(a): https://gfycat.com/PaltrySharpAsiaticmouflon - GIF przedstawiający sposób poruszania się z zaimplementowanym systemem animacji. Nic specjalnego, ale zawsze coś.

Dodatkowym, a nawet większym smaczkiem jest to, że na gifie widać brytyjską wersję M249 oraz Brytyjczyka
Odpowiedz
#14
(03-31-2017, 08:15 PM)Antol napisał(a):
(03-31-2017, 02:07 PM)Facilesify napisał(a): https://gfycat.com/PaltrySharpAsiaticmouflon - GIF przedstawiający sposób poruszania się z zaimplementowanym systemem animacji. Nic specjalnego, ale zawsze coś.

Dodatkowym, a nawet większym smaczkiem jest to, że na gifie widać brytyjską wersję M249 oraz Brytyjczyka
Tego nie zauważyłem Big Grin. Komentarzy nie czytałem.
Odpowiedz
#15
Kolejki do serwerów są już blisko.


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości