Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Suppression. Czyli z czym to się je ?
#1
Supresja. Dlaczego wystrzelał cały magazaynek w ściane ? Ano właśnie dlatego 






Myślę, że dla wszystkich z nas jest to oczywista oczywistość aczkolwiek zapraszam do zapoznania się z tym krótkim filmikiem pana Karmakuta. A nóż widelec ktoś jednak nie miał o tym pojęcia ;]
Odpowiedz
#2
Oczywista oczywistość, ale to jednak dobre video. Fajnie nagrane, fajnie pokazane, fajnie przedstawione, fajnie opowiedziane. Jedyne czego mi brakuje, to że autor tego filmiku nie pokazał jak się zmienia twoja wizja gdy ty jesteś przygwożdżony.
Odpowiedz
#3
Czekam aż w końcu dodadzą dwójnóg dla strzelców LKM, bo obecnie da się tylko z nich strzelać na leżąco choć i to na duże odległości już nie jest takie proste.
Odpowiedz
#4
Obawiam się że to dopiero po zmianie systemu animacji. Swoją drogą to grą w której było to chyba najlepiej zrobione była Red Orchestra 2. Bardzo fajne było to, że mimo rozstawienia broni na dwójnogu (np w oknie) można było kucnąć i się schować bez usuwania dwójnogu.
Odpowiedz
#5
W Armie jest teraz bardzo podobny i fajny system. W darmowy America's Army Proving Grounds na silniku UE3 też jest system niemal identyczny jak w RO2.
Odpowiedz
#6
Fajna też będzie opcja oparcia broni o jakiś murek albo coś, żeby była ona stabilniejsza.
Odpowiedz
#7
Właśnie w AATongueG tak to działa - podchodzisz do przeszkody, wciskasz przycisk i już masz broń opartą o przeszkodę. Można też nacisnąć klawisz ukrycia się i bez odklejania od przeszkody się za nią schować.
Odpowiedz
#8
To samo było w Red Orchestra 2. W jedynce nie wiem bo nie grałem w jedynkę, ale w dwójkę na pewno.

Dajcie mi jeszcze freelook jak w Armie, więcej stancji (tak jak w Armie, różne pozycje np. pomiędzy leżeniem a kucaniem) i jakiś fajny sposób pokonywania przeszkód terenowych a nie zwykłe skakanie, to będzie zajebiście.
Odpowiedz
#9
Bez przesady, SQUAD nie ma być symulatorem tylko czymś pomiędzy. Przeskakiwanie przez murki przez jedną domyślną animację na pewno w przyszłości dodadzą. Zamiast dodawać nowe pozycje niech dopasują obecne do pozycji strzeleckich lub odwrotnie. Są jeszcze miejsca gdzie zahaczysz lufą o przeszkodę.
Odpowiedz
#10
Bardzo podobał mi się pomysł przeskakiwania przez przeszkody w battlefieldzie. Kolo łapał murek i przeskikwał przez niego przerzucając przez niego nogi. Wyglądało to całkiem autentycznie. Niższe murki mogłyby być rozwiązane jak w Armie. Natomiast nic nie stoi na przeszkodzie by na wyższy postać wspinałaby się łapiąc się rekami. No ale gdybac to sobie mogę ;D
Odpowiedz
#11
I pewnie na gdybaniu się skończy Big Grin Nawet w Armie nie da się przeskakiwać przez mury, a to ona w sumie uchodzi, za symulator żołnierza/pola walki. Jest co prawda mod na to, ale nawet moderom nie udało się tego jakoś elegancko rozwiązać. Poza tym takie przechodzenie przez mur to proszenie się o śmierć - nie możesz użyć broni a zanim przejdziesz na drugą stronę to cię kropną.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości