Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Squad Alpha v6 - Co chcemy zobaczyć
#31
Monthly Recapa przewidziałem to powiadam wam, iż we wtorek 24 maja nadejdzie dzień powszechnej radości...lub rozczarowania.
Odpowiedz
#32
No to jeszcze jedna świeża ploteczka. Od V6 ciała mają przestać się "teleportować" gdy delikwent jest podnoszony przez medyka. Jak wszyscy wiemy - na górzystych mapach prowadziło to do bardzo zabawnych sytuacji. Skończy się radość.
Odpowiedz
#33
RoyAwesome na reddit powiedział więcej na temat interakcji z roślinnością: będzie ona ograniczona do max 10 w otoczeniu ze względu na ograniczenia silnika. Myślę, że powinno wystarczyć. Co do interakcji roślinności z pojazdami jeszcze nie ma odpowiedzi.
Sgt. Ross na discord stwierdził, że nie ma co liczyć na nowe animacje w najbliższej przyszłości.
IronTaxi za to powiedział, że mają calkiem dobry progres z nowymi modelami postaci dla US Army (czyżby v6?)
Odpowiedz
#34
To ja stawiam na sobotę 21 maja.
Odpowiedz
#35
Będą nowe wersje map w v6:
Sumari AAS v2 oraz znacznie ciekawsza CHORA INS - oby ten tryb był grany częściej.
https://squad-servers.com/versions/
Odpowiedz
#36
Sumari to porażka i pewnie nawet full rozbudowa i nowy layout jej nie uratują. Natomiast INS pograłbym częściej, bo to bardziej nieprzewidywalny taktycznie tryb gry, mniej liniowy. Dev'owie wspominali też na Discordzie, że chcą aby Insurgency było drugim najważniejszym/najpopularniejszym trybem gry w Squad.
Swoją drogą to jak było w PR - były rozwidlenia w połączeniach między flagami, tzn. jedna flaga mogła mieć jednocześnie nitki do dwóch flag?
Odpowiedz
#37
^tzw AASv4. Taka różnorodność bardzo by się przydała.
Dla przykładu Yamalia:
[Obrazek: mapoverview_gpm_cq_64.jpg]
Jak widać są 3 ścieżki. Każda z nich ma 6 obszarów do zajęcia. Każdy z obszarów może mieć dodatkowo flagę w innym miejscu (linie przerywane).
Odpowiedz
#38
Miałem bardziej na myśli coś takiego:
[Obrazek: North-West.jpg]
Odpowiedz
#39
(05-18-2016, 11:59 AM)LoneRanger napisał(a): Sumari to porażka i pewnie nawet full rozbudowa i nowy layout jej nie uratują. Natomiast INS pograłbym częściej, bo to bardziej nieprzewidywalny taktycznie tryb gry, mniej liniowy. Dev'owie wspominali też na Discordzie, że chcą aby Insurgency było drugim najważniejszym/najpopularniejszym trybem gry w Squad.
Swoją drogą to jak było w PR - były rozwidlenia w połączeniach między flagami, tzn. jedna flaga mogła mieć jednocześnie nitki do dwóch flag?

Sumari ma potencjał i myślę że dałoby się zrobić z tego coś fajnego. Ja tą mapkę traktuję jak jeden wielki compound. Lubię ją mniej niż inne mapki, ale fajnie tak od czasu do czasu zagrać na Sumari dla odmiany i rozluźnienia. Poza tym fajna mapka na przerwy pomiędzy rundami w CCFN żeby sobie po prostu pobiegać i pozabijać na rozgrzewkę przed czymś poważniejszym.

Sumari w Squadzie pełni dokładnie taką samą rolę jaką pełniło Operation Metro w Battlefield 3.

Sumari nie jest złe.
Odpowiedz
#40
Metro było właśnie najgorszą mapą do BF3 znienawidzoną przez tyle samo osób co uwielbioną.
Odpowiedz
#41
Co do twojego pytania LoneRanger nie wiem o co konkretnie Ci chodzi odnośnie tych nitek Wink więc może zacznę od początku a ty w tym znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie:

Białe linie biegnące z bazy to kierunek natarcia, a zarazem kolejność kapowania flag. Na obrazie załączonym przez Antola widać 3 linie, są to 3 możliwości w jakich flagi może rozmieścić losowo serwer podczas wczytania rundy.
Widoczne rozgałęzienia  przerywaną linią o ile się nie mylę to kolejna komplikacja losowego rozmieszczenia, zatem serwer nie dość że wybierał daną linię flag, następnie z tych 3 połączonych ze sobą przerywaną linią wybierał jedną. Miało to na celu mieszanie pozycji flag w taki sposób, by nie grac cały czas liniowo tego samego Wink  Pod koniec mojej kadencji w PR dużo się zmieniało, były 3 flagi jak widać u góry, gdzie do obrony a zarazem ataku były wszystkie w jednym momencie. Wiadomo kontrola nad wszystkimi na raz w danym regionie skutkowała większa przewagą w punktach, a sam własnie system punktów w PR był bardzo rozbudowany oraz skomplikowany, a przez niektórych nawet do końca nie sprecyzowany i zarazem nie wyjaśniony Big Grin
| i7 4790 | Gigabyte Windforce 270 OC | RAM 8GB | HDD 600GB |
Odpowiedz
#42
Właśnie o to z końcówki twojego posta mi chodzi: jedna flaga która przykładowo łączy się z dwoma flagami na raz. Ten screen z Army to tryb EUTW i tam dzięki takim układom tych połączeń, sytuacja taktyczna na mapie była znacznie ciekawsza. W Squad jest to totalnie liniowe a jedyne co sprawia, że gracze zbaczają z głównych ścieżek to chęć flankowania i budowania FOB'a.
Odpowiedz
#43
JUTRO O 22:00 czasu polskiego odbędzie się PRZEDPREMIEROWY test wersji v6!
http://forums.joinsquad.com/topic/18386-...ent-223365
PS. Mnie nie będzie:/
Odpowiedz
#44
Zgodzę się z Tobą. Myślę też, że ta liniowość wynika z tego, że w chwili obecnej flagi są w kluczowych miejscach mapy ( ruiny/kompleksy zabudowań itd), by zastosować kilka wariantów na jednej mapie tak by serwer wybierał je za każdym razem inaczej "losowo",
 mapy muszą być stanowczo większe oraz posiadać więcej obiektów. Myślę jednak ze twórcy o tym wiedzą i kiedyś do ziszczą Wink .


ps. Ale ja będę Antol, przetestuje za Ciebie a potem ci opowiem Big Grin
| i7 4790 | Gigabyte Windforce 270 OC | RAM 8GB | HDD 600GB |
Odpowiedz
#45
^rób screeny, choćby telefonem
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości