Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Squad Alpha v6 - Co chcemy zobaczyć
#1
A więc - co chcemy zobaczyć w kolejnym patchu?

Z tego co czytałem na Reddit to mają dodać UE4 v4.11 która pomaga z optymalizacją.
[Obrazek: yt_twitch.png][Obrazek: twitch_yt.png]
Odpowiedz
#2
V6 ma być pierwszym patchem w którym pojawią się pojazdy. Na początku będą to motorynki i quady. Oprócz tego wszystko wskazuje na to, że równolegle z tym będą stanowiska broni ciężkiej (w końcu to takie pojazdy, które nie mogą się ruszać). Co do reszty - nie wiadomo, ale gdybym znalazł coś na forach albo reddicie to będę tu wrzucał.
Odpowiedz
#3
.50 cal będzie ciekawie. Stawianie Fire base będzie miało teraz sens.
[Obrazek: yt_twitch.png][Obrazek: twitch_yt.png]
Odpowiedz
#4
Co będzie to będzie Smile nauczyłem się już, żeby nie robić sobie za wielkich nadziei. Jeśli coś spieprzą nie będę zawiedziony, jeśli dodadzą coś urywającego dupe, będę pozytywnie zaskoczony. Więc nie spodziewam się po tym patchu NICZEGO. Jedyne co mnie ciekawi to data jego wydania. Jak długo będziemy musieli na niego czekać ?
Odpowiedz
#5
(03-28-2016, 08:53 AM)Zawax napisał(a): Co będzie to będzie Smile nauczyłem się już, żeby nie robić sobie za wielkich nadziei. Jeśli coś spieprzą nie będę zawiedziony, jeśli dodadzą coś urywającego dupe, będę pozytywnie zaskoczony. Więc nie spodziewam się po tym patchu NICZEGO. Jedyne co mnie ciekawi to data jego wydania. Jak długo będziemy musieli na niego czekać ?

Ale pogdybać można Smile
[Obrazek: yt_twitch.png][Obrazek: twitch_yt.png]
Odpowiedz
#6
Z informacji jakie zebrałem wynika, że prawdopodobny jest koniec maja. Natomiast to o czym może cześć z was zapomina to to że jeszcze będziemy mieli wersję 5.1 po drodze. Pewnie głównie bugfixy ale może coś fajnego wpadnie.
Odpowiedz
#7
Ciężko mi gdybać. przestałem czytać fora więc nawet nie wiem czego mogę się spodziewać. Aczkolwiek chętnie poczytam co wygdybacie WY Smile Własnie przed 3 minutami czytając wasze posty dowiedziałem się, że przyszły patch ma przynieść pojazdy. Więc czekam i zobacze co to będzie ;D no ale już widzę jak jedziemy ekipą na motorynkach na fortece lub train station ;D
Odpowiedz
#8
Nie mogę nigdzie znaleźć info o tych pojazdach w v6 @Popo. RoyAwesome pisał na reddit, że pojazdów w v6 nie będzie.
Jedyne co znalazłem to info o mapach w v6 z indiedb http://www.indiedb.com/games/squad/news/...-of-battle

"Alpha version 6 will see expansion of the remaining two released maps, as well as further detailing of the released maps as the mapping team move towards releasing the next two announced maps in production."
Odpowiedz
#9
Dziś trafiłem na interesujący post IRON TAXI - człowieka zajmującego się mapami w SQ.

Link: http://forums.joinsquad.com/topic/3896-f...ent=212981

Jedną z ciekawszych informacji jakie się pojawiły było to, że wypuszczenie Gorodoka oraz Yerychovki może potrwać jeszcze 3 do 4 miesięcy, ale jedną z rzeczy, która pojawi się na tych mapach będą duże, wielopiętrowe bloki. Wypowiedź ta padła w kontekście pytań o Faludżę. Swoją drogą czas powstawania mapy miejskiej został określony na 10 do 12 miesięcy. Kurde. Długo. Co oni? Pracują kwadrans dziennie? Wink
Odpowiedz
#10
Niestety tworzenie mapy w szczegolnosci zurbanizowanej tyle trwa. Gdy do tego dodamy powierzchnie 4x4km to wychodzi prawdziwy potwor.
W PR tworzenie mapy przez doswiadczonego moddera o powierzchni 4x4 km to czas w okolicach 6 miesiecy (tych srednio skomplikowanych). Tutaj w Squad ograniczenia silnika sa mniejsze, co za tym idzie mozna o wiele bardziej wypelnic mape budynkami i detalami. Do tego dochodzi praca nad oswietleniem, rysowanie terenu, sesje testowe itd. a cala mapa musi byc przemyslana pod wzgledem gameplayu. Zapewne bedziemy otrzymywali kolejne iteracje jak do tej pory. Ciekaw jestem jak beda wygladaly narzedzia modderskie dla mapperow. Czy bedzie sie to ograniczalo do samych obiektow statycznych, czy jednak udostepnia narzedzia do ksztaltowania terenu i modulowego wznoszenia budowli pasujacych do Squad.
Polecam wejsc na realitymod do dzialu map tworzonych przez spolecznosc, np. Assault on Grozny, ktory jest o powierzchni tylko 2x2km.
Odpowiedz
#11
Do tego tworzenie assetów i żmudne testowanie mapy. Jeśli o narzędzia chodzi to myślę, że będzie jak z innymi grami opartymi na silniku UE gdzie udostępniono edytor map, czyli standardowy edytor z dodanymi funkcjami potrzebnych do działania gry. Mam tu na myśli takie rzeczy jak np. gotowybrush typu dome of defense, gotowe do postawienia flagi i łatwa ich edycja, być może też jakieś ułatwienia/modyfikacje dot. budowy terenu itp.
Silnik posiada już gotowy moduł do modyfikacji terenu a za pomocą blueprintów można tworzyć modułowe cuda. Te same rzeczy były dostępne w poprzednich wersjach silnikach wydawanych jako edytor do gier - był moduł odpowiedzialny za teren i poprzednik blueprintów - Kismet.
Odpowiedz
#12
W V6 będą "Nowe sposoby na zabijanie ludzi" - tak odpowiedział RoyAwesome na pytanie czy jakieś nowe giwerki trafią w nasze ręce. (IED?)

Źródełko:

https://www.reddit.com/r/joinsquad/comme...ons_in_v6/


No i kolejna ważna informacja: 

V6 w połowie (optymistyczny wariant) albo pod koniec maja. 

Źródło:

https://www.reddit.com/r/joinsquad/comme...ch/d22zmqh
Odpowiedz
#13
Wszystko co chciałem wiedzieć. W kwietniu już nic do pobrania nie będzie. Zostaje czekać do maja albo i dłużej w zależności jak się silnik dostosuje. Nowe sposoby zabijania ? może chodzi o to, że będzie można rozjechac kogoś quadem ? albo motorkiem ? Wczoraj rozmawialiśmy na ten temat i lepszą opcją byłoby zacząć najmiejsze pojazdy od samochodów osobowych typu toyoya terrorystka halux. Dlaczego? Dlatego, że motorynki i wszelkiej maści quady będa rajem dla bałwanów, błaznów i cymbałów, którzy za wszelką cene postanowią takowy zdobyć i jeździć po mapie zamiast grać. Tak więc małym transportowym pyrpkom mówie stanowcze nie !


ps. Rowery byłyby spoko ;>
Odpowiedz
#14
Trochę spisek, ale myślę, że devowie celowo przesuwają premierę następnego dużego patcha z powodu braku poradzenia sobie z prockami AMD. A przynajmniej to jest jeden z najważniejszych powodów. W ostatnim czasie często można przeczytać taką narrację z ich strony. Wiadomo, że przy wypuszczeniu pojazdów i innych ważnych elementów jak IED nagle zleciałoby się bardzo wielu nowych graczy, którzy zapewne narzekaliby na wydajność ich superkomputerów. W końcu napisali, że premiera v6 będzie zależała od poczynań z integracją 4.11. A już teraz słychać głosy o następnym UE 4.12...
Edit. Też bym chciał pickupy:/
Odpowiedz
#15
[Obrazek: hbtfuod.png]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości