Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Speed Level Design - Unreal Engine 4
#1
Jak developerzy mówią że się nie da to nie znaczy że tak naprawdę nie można. 







[Obrazek: yt_twitch.png][Obrazek: twitch_yt.png]
Odpowiedz
#2
Świetne filmiki robi ten gościu - wszystko w oparciu o płatne i darmowe assety.

Tu nie chodzi o to, że się nie da. Myślisz, że dlaczego tak wiele gier jest downgrade'owanych? Łatwo zrobić pojedynczą, małą scenkę która graficznie urywa dupę. Gorzej zrobić coś na większą skalę, gdzie dodatkowo gracz ma pełną kontrolę nad tym co zrobi i gdzie pójdzie - kompy by tego nie uciągnęły. Zauważ, że poza kaadrem to w tych scenach nic nie ma.
Odpowiedz
#3
Ja wiem. Wink

Ciekawie wyglądało to jak rozmiar budynku zmieniał.
[Obrazek: yt_twitch.png][Obrazek: twitch_yt.png]
Odpowiedz
#4
To tam nic. W UE4 można stworzyć sobie proceduralnie generowane budynki. I tak mając taki jeden postawiony, zmieniając jego kształt, zmienia się układ okien, gzymsów itp. aby dopasować się do tego kształtu i wyglądać realistycznie. Identycznej metody użyto przy tworzeniu The Division Wink
Odpowiedz
#5


[Obrazek: yt_twitch.png][Obrazek: twitch_yt.png]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości