Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Scena modderska
#1
Oryginalny wątek na joinsquad: http://forums.joinsquad.com/topic/1691-c...ad/?page=1

Nie mogę się doczekać oficjalnego SKD do Squad. Programiści zaczną nad tym pracę prawdopodobnie po NetMove i systemie animacji:
źródło: https://www.reddit.com/r/joinsquad/comme...on_system/

Do tego czasu pozostaje nam cieszyć oko elementami, nad którymi pracują już niektórzy zapaleńcy.


[Obrazek: highresscreenshot0006yeswj.jpg]

[Obrazek: 3333ogqan.jpg]

Czyżby prace nad WW2?
[Obrazek: highresscreenshot0005s9sel.png]
Odpowiedz
#2
Na Discordzie jest kanał dla moderów - tam jest znacznie więcej dyskusji i screenów z różnych prac. Też czekam na SDK, bo obecnie stworzoną pracę na pewno będzie dało się przenieść do SDK, ale nie wiadomo ile do tego czasu się zmieni, a więc ile będzie z tym komplikacji.
Odpowiedz
#3
Modderzy już teraz mają swoją rozpiskę jak dokładne mają być modele, np. broni na podstawie tych obecnych w Squad https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...edit#gid=0
Więc takie elementy jak modele mogą śmiało klepać.
W przyszłości dzięki SDK będzie im łatwiej wrzucić je do gry. Gorzej z mapami i modami czysto programistycznymi. Tutaj będzie wymagana spora aktualizacja do map przy premierze SDK i sporo cierpliwości przy kodach, które nie będą działać.
Odpowiedz
#4
Mnie tylko i wyłącznie mapy interesują. UE3 nauczyłem się z okazji premiery UT3, później przesiadłem się na UE2,5 i robiłem konkretną mapkę do SWAT4 ale mała ilość assetów oraz brak konkretnej dokumentacji odnośnie specjalnych pathfindów AI anulował tą pracę. Trochę się bawiłem UE4 i udało mi się nawet stworzony w World Machine teren zaimportować do silnika gry wraz z gotową teksturą - teren jest najważniejszy bo samo teksturowanie, dodawanie roślinności i obiektów to pestka. A dzięki temu, że będzie SDK to assety użyte w oficjalnych mapach będą łatwo dostępne do użytku przy tworzeniu własnych map.
Odpowiedz
#5
Fallen Heroes to mod do Squad, nad którym pracuje już od dłuższego czasu kilku/kilkunastu zapaleńców.
Źródło: http://forums.joinsquad.com/topic/1691-c...ent-212094
Brak jeszcze oficjalnej zapowiedzi.

[Obrazek: screenshot_garand_wip5juz1.jpg]
Odpowiedz
#6
Wygląda świetnie. Jeżeli to będzie coś na miarę Darkest Hour to przewiduję setki utopionych godzin Wink
Odpowiedz
#7
Czy znowu będzie lądowanie w Normandii? Ten temat jest moim zdaniem już trochę nudny. Wiele rzeczy już było w Normandii. Niech zrobią coś na jakimś innym froncie. Mam nadzieję, że to nie jest w Normandii Tongue
Odpowiedz
#8
A ja bym z chęcią zobaczył lądowanie na plaży Omaha bądź innej przy 72 a w przyszłości większej ilości graczy. Zresztą wszystko w grach już było - front zachodni, wschodni, afryka, pacyfik.
Odpowiedz
#9
Ja bym się ucieszył czymkolwiek o drugiej wojnie światowej. Wszystko co było jest stare. Przy użyciu starych technologii, starej grafiki. Dlatego choćbym miał zdobywaź Bździny Dolne, ale w klimatach drugiej wojny światowej, będę podjarany jak małolat, który pierwszy raz zobaczył cycki ;]
Odpowiedz
#10
Fajnie by było gdyby znalazła się ekipa Polska do modowania. Chętnie się na to piszę Smile
Odpowiedz
#11
(04-13-2016, 10:34 AM)Voxel napisał(a): Fajnie by było gdyby znalazła się ekipa Polska do modowania. Chętnie się na to piszę Smile

Witamy Voxel.

Jak będzie można coś robić to na pewno ekipa się znajdzie. Ale to dopiero w następnym roku - dajmy im skończyć grę Smile
[Obrazek: yt_twitch.png][Obrazek: twitch_yt.png]
Odpowiedz
#12
Kolejne zdjęcia znanej śnieżnej mapy spod ręki Marv'a. W takim oświetleniu wygląda bajecznie.
[Obrazek: dawn1gisdg.jpg]

[Obrazek: dawn490sh3.jpg]

[Obrazek: dawn3ins1d.jpg]
Odpowiedz
#13
Mimo wszystko lepsza jest ta zamglona wersja która buduje niesamowity klimat i wymaga odmiennego podejścia do rozgrywki.
Odpowiedz
#14
Moim zdaniem wygląda kapitalnie. Byleby tylko ustawienia zasięgu mgły były serverside Smile
Odpowiedz
#15
Mgła jednak będzie Big Grin
[Obrazek: ?interpolation=lanczos-none&output-forma...olor=black]
[Obrazek: eyJ1cmwiOiJodHRwOi8vYWJsb2FkLmRlL2ltZy9k...height=858]

Na mapie są już animowane ptaki i kilka budynków. Obecnie trwa kombinowanie z drzewami, aby zabierały one jak najmniej fpsów.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości