Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czego spodziewać się w ostatecznej wersji gry?
#31
Na początku mówiło się, że nie będzie walki wręcz a tutaj niespodzianka. IronTaxi twierdzi, że wraz z nowym systemem animacji coś powinno się w temacie ruszyć. Źródło: https://www.reddit.com/r/joinsquad/comme...ee_option/
Odpowiedz
#32
System z BF byłby najlepszy, czyli kompletna animacja egzekucji. Machanie nożem czy saperką jak w Dead Island wyglądało by głupio.
Odpowiedz
#33
Jest wywiad z Merlinem do poczytania tutaj:

http://blog.hitbox.tv/prepare-for-the-sq...g-weekend/

Kilka interesujących szczególików, ale głównie ogólniki dotyczące samego procesu powstawania gry, tego jak decydowali się na wybór silnika etc. Materiał dla koneserów Smile
Odpowiedz
#34
US Marines Corps nieoficjalnie potwierdzony przez jednego z devów Wink
[Obrazek: FhPWUWi.png]
Odpowiedz
#35
Według plotek niewiele brakuje do plików serwerowych na Linuxa. Z naszego punktu widzenia to świetna wiadomość, gdyż dostępność tanich i dobrych serwerów linuksowych jest większa niż windowsowych.

Źródło: http://forums.joinsquad.com/topic/22509-...ent-246924
Odpowiedz
#36
W przyszłości gra zaoferuje penetrację pocisku przez przeszkody, a przynajmniej wszelkie płoty Wink
Odpowiedz
#37
Rozumiem że po CCFN#34 to szczególnie wyczekiwana przez Ciebie wiadomość? Smile
Odpowiedz
#38
Zaleci pewnie jakimś Archiwum X ale to pojawiło się na discordzie Squad:
[Obrazek: XlODg1y.png]

Dlaczego Devów tak interesuje moderski projekt dot. Tureckich Sił Zbrojnych? Jeden powód to może chęć jakiejś pomocy, ale pełno jest mniejszych projektów już w trakcie prac i nie ma tym zainteresowania.
Pamiętacie (a może nie), że po obecnie rozwijanym teatrze Europy Wschodniej, przyjdzie czas na tereny zurbanizowane Bliskiego Wschodu a później... - nowy teatr działań. Może to właśnie jakiś fikcyjny konflikt Turecki w Europie jest ich celem, albo udział Turków na Bliskim Wschodzie i chcą powstrzymać moderów przed zmarnowaniem swojej pracy, a jedynie zasięgnięciem informacji o frakcji?
Odpowiedz
#39
Walczyłem juz dla Putina na wirtualnych polach bitew w Squad. Teraz będę walczył dla Erdogana.
Odpowiedz
#40
Jak tak dalej pójdzie to Erdogan i Putin będą walczyć ramię w ramię Wink
Odpowiedz
#41
Przeczytałem sobie ten wywiad i w zasadzie to nic nowego nie powiedzieli. Chyba nie pozostaje nic innego jak tylko czekać na sierpniowy monthly recap.
Odpowiedz
#42
Scott potwierdził vol.2 OST do Squad. Znajdzie się tam m.in. "Day 2", który już od wersji v6 można było usłyszeć w menu głównym gry.
https://www.reddit.com/r/joinsquad/comme...in/d77u5dd
Chodzi o ten kawałek: https://drive.google.com/open?id=0BwzC7w...DVwV29EV3M
Odpowiedz
#43
[Obrazek: ary0nh01u9kx.jpg]

Drobny screen-shocik sprzed wieków pokazujący wartości obrażeń w zależności od tego gdzie trafi pocisk. 

Podobno część wartości jest nieaktualna. 

Zaskoczeniem dla niektórych z was może być to, że obecnie jest możliwość śmierci "na twardo" już za pierwszym razem oraz że taka możliwość była zaimplementowana w grze od początku. Pierwotnie każde obrażenia, które przekraczały granicę... chyba 150 punktów były klasyfikowane od razu jako zgon "na twardo". Uznano jednak, że tego typu mechanika jest niekonsekwentna, osłabia rolę medyków i ogólnie jest ble. Sądzicie więc że ten limit zlikwidowano? Otóż nie. Podniesiono go do około 300 punktów. Aż do wersji V6 nie było to tak bardzo zauważalne, ale po wprowadzeniu pojazdów (a wraz z nimi częstszego użycia broni wielkokalibrowej) można raz na jakiś czas np. po headshocie z BTR umrzeć od razu "na twardo". 

Ot taka ciekawostka.
Odpowiedz
#44
Z watku na steam: http://steamcommunity.com/app/393380/dis...701596468/
IrOnTaXi: British forces are already in production. Smile
Odpowiedz
#45
Czyli najprawdopodobniej True-Sky nie będzie. Heavy AT i czołgi są bliżej niż się wydaje a to co widać na screen-shotach jest tym co w najbliższym czasie zobaczymy w grze. Oznacza to nowe budyneczki i rakietowego technicala.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości