Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czego spodziewać się w ostatecznej wersji gry?
#46
Czy wiecie, że jeżeli wasz pojazd utknie (np. na murku) i jedno albo kilka kół nie mogą złapać przyczepności to można się pod nie wczołgać i wtedy złapią przyczepność na modelu gracza? Taki life pro tip. Smile
Odpowiedz
#47
Ostatnio któryś z Devów zapytany na Discordzie na temat tego jak będzie wyglądał system pancerzy odpowiedział następująco (cytat z pamięci)

"Z bronią PPanc sytuacja jest bardzo zero-jedynkowa. Albo przebijasz pancerz albo nie. W związku z tym LATy będą mogły uszkodzić ciężki sprzęt ale tylko trafiając w niektóre, gorzej opancerzone miejsca."

Ekwipunek HAT - czyli np. Javelin będzie (podobnie jak teraz np. Marksman) ograniczony ilością graczy w drużynie. A oprócz tego sezon ogórkowy gorszy niż w wakacje. W SQ nie dzieje się nic. Smile
Odpowiedz
#48
W przyszłości będą dodane opcjonalne filtry do zdefiniowania czy ,np. chcemy widzieć stale nazwy obiektów/flag czy tak jak teraz czyli nazwa wyświetla się po najściu kursorem.
Odpowiedz
#49
No i jeszcze z plotek i ploteczek: wbrew zapowiedziom w V8 będzie trochę "większych systemów" czyżby moździerze/IED?
Odpowiedz
#50
Tu chodzi o więcej kraszy. Przy okazji będzie też więcej błędów, które będą wkurwiać oko. Ponadto z potek ploteczek po v8 będzie więcej czekania na v9.
To dopiero wielki system ;D
Odpowiedz
#51
V9? A to nie miało być tak, że będzie V8 a potem będzie beta?
Odpowiedz
#52
V8 to zło, a kto twierdzi inaczej, ten nigdy nie musiał grzebać w tych przeklętych silnikach Tongue
Odpowiedz
#53
Roy na Reddcie napisał, że ogólnie to fajnie byłoby mieć w trybie AAS randomowe generowanie baz głównych i punktów do zdobycia ale po prostu nie było jak do tego przysiąść.

Cytat:The AAS system was designed with start randomization in mind, but I haven't had the time to write the main base randomizers. There are also a few design questions to figure out (what to do with mains that aren't selected? What if the game selects two mains right next to eachother?).

Really, Vehicles and Performance work has taken all of my time the last 6-8 months. We are really driven by what you guys ask for, and the volume was really loud for wanting Performance and Vehicles.
Odpowiedz
#54
A ja myślę, że jakoś specjalnie nie jest mi randomizacja potrzebna. Tak jak jest to jest dobrze.
Odpowiedz
#55
Coś ty. Randomizacja to cudo w swojej prostocie. Chciałbym powalczyć w nowych zakątkach mapy, które obecnie są kompletnie nieużywane jak, np. ślepa uliczka na Fools Road czy w zabudowaniach na południu flagi Hill 15 na Logar Valley. Oczywiście, że takie nowe flagi można dodać teraz. Jednak po co mieć pierdolnik z 15 wersjami tej samej mapy jak może być po prostu wersja AAS do tego w 2 wersjach Standard i Alternatywny (cechujący się różnymi frakcjami na mapie). Za każdym razem odpalając mapkę nie wiesz jaki jest układ flag - jedynie jakie są strony konfliktu. Dla mnie bomba.
Odpowiedz
#56
Tylko to niesie ze sobą dwa problemy:
- balans
- bugi

Jeśli zrobiliby po prostu ręcznie kilkanaście stref gdzie może znajdować się flaga + prosty skrypt zapobiegający dziwnym połączeniom to ok. Gra wybierała by ręcznie stworzone strefy i nie byłoby problemu. Przy pełnej randomizacji bywałoby, że walczyłbyś o miejsce do którego nawet nie da się wejść. Poza tym uważam, że najlepszy sposób na walkę w nieużywanych zakątkach map, to postawienie na FOB'y. Wiemy, że w przyszłości mają być prawie tak ważne jak flagi. Wtedy tylko od graczy będzie zależeć gdzie będzie toczyć się bój.

Od początku randomizować mieli układy budynków itp. To nie jest wcale trudne, o ile ograniczy się do tworzenia przez grę tych samych compoundów w tych samych miejscach, lecz z innymi wnętrzami. Chodzi o to, aby z zewnątrz były takie same ale miały np. wejścia z innych stron, tak aby nie musieć modyfikować terenu itp.
Odpowiedz
#57
HMMWV w wersji CROW potwierdzony (Tongue) na reddit https://www.reddit.com/r/joinsquad/comme...et_shield/
Odpowiedz
#58
IronTaxi napisał na Discordzie, że niedługo zostanie troszkę zmieniony sposób w jaki będą rozpoczynały się rundy. Na początku będą tak jak obecnie 2 minuty na podłączenie i ogarnięcie się przed spawnem. Potem doliczone zostaną jeszcze dodatkowe dwie kiedy nie będzie można opuścić maina. Będzie to czas na ustalenie taktyki, podzielenie pojazdów itp.

W tym całkiem nowym mainie będzie sfera wchłaniająca pociski (i granaty dymne też...). Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Odpowiedz
#59
[Obrazek: this_is_a_working_door.gif]
Oto działające drzwi. Są to drzwi, które działają.
Odpowiedz
#60
maly krok dla czlowieka lecz wielki dla Squada !
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości