Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
UE4/SQUAD SDK/Modowanie - Lista poradników
#1
Data ostatniej aktualizacji: 25/02/2017
Poniżej znajdziecie pogrupowane poradniki do silnika Unreal Engine 4, narzędzi moderskich Squad SDK oraz pozostałych dziedzin które składają się na własny content. Jako, że "goły" UE4 i SQUAD SDK praktycznie nie różnią się między sobą to można śmiało korzystać z poradników dot. UE4 w celu modyfikacji gry czy tworzenia nowego contentu. Na samym dole znajdziecie też linki gdzie znajdziecie pomoc od społeczności moderskiej gry.

[Obrazek: LlYtHI8.png]
http://docs.unrealengine.com/latest/INT/index.html - oficjalna i obszerna dokumentacja obejmująca każdy aspekt silnika.
https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Videos/ - oficjalna strona z tutorialami w formie wideo.
http://www.worldofleveldesign.com/categories/cat_ue4.php - tutoriale w formie tekstowej i wideo.
http://bobbyross.com/library/mpleveldesign - obszerny poradnik traktujący o designie mapy pod kątem rozgrywki
http://naszsquad.pl/thread-71.html - krótki poradnik mojego autorstwa dla każdego kto myśli o stworzeniu własnej mapy.
tutorialami na każdy temat.


[Obrazek: ao8bPbj.png]
https://www.twitch.tv/offworldindustries/v/62992192 - oficjalny filmik z tworzenia terenu w World Machine oraz jego importu do SDK.
http://forums.joinsquad.com/topic/4489-c...materials/ - jak stworzyć otwór/dziurę w terenie (np. do stworzenia jaskini).
https://www.youtube.com/watch?v=7X5LvqPrw1Q&feature=youtu.be - jak stworzyć wysokiej jakości materiał dla terenu korzystając z podstawy stworzonej przez OWI


[Obrazek: Q2SENeb.png]
http://forums.joinsquad.com/topic/3330-c...s-and-aas/ - opis komponentów wykorzystywanych w trybach gry (flagi itp.).


[Obrazek: NsUHjjl.png]
http://www.world-machine.com/learn.php?page=devref - opis funkcji/modyfikatorów programu.
https://youtu.be/ljuFJJ_oTp4 - tworzenie splat mapy (warstw do oteksturowania) i import do UE4.


[Obrazek: PVC8oP9.png]
https://www.youtube.com/watch?v=jdq-hVCc0So - tutorial o tworzeniu prostych materiałów przy pomocy programu CrazyBump.
http://medialoot.com/blog/how-to-make-a-...hop-redux/ - tworzenie zapętlającej/powtarzającej się tekstury w Photoshop.


[Obrazek: rGvu0DX.png]
https://www.twitch.tv/offworldindustries/v/64904855 - proceduralnie generowana roślinność na podstawie materiału.


[Obrazek: DeUC8V6.png]
https://www.twitch.tv/offworldindustries/v/64356318 - tworzenie dróg, rzek i ogrodzeń metodą spline'ów.


[Obrazek: PtgXkKS.png]
https://www.youtube.com/user/MrFantasticGhost/videos - kanał poświęcony wizualnemu programowaniu.
https://www.youtube.com/user/AdvancedGamers34/videos - kolejny kanał poświęcony Blueprintom


[Obrazek: yGUI9vP.png]
http://piratportfolio.com/fpp_pl/ - obszerny polski poradnik o modelowaniu broni dla gier fpp.
https://www.youtube.com/channel/UCCWgQ5rHNT6KnBbzCRhpixg/videos - rosyjskojęzyczny kanał o prostym modelowaniu pod gry. Pomimo języka, pokazany jest przejrzyście cały proces produkcji.
https://www.youtube.com/user/PhotoBots/videos - anglojęzyczny kanał o modelowaniu i teksturowaniu
https://www.youtube.com/channel/UCSLLdTBwLMfTKWS56tOiQpw/videos - różności modelarskie, dużo filmików przedstawiających jak wykonać pojedyncze, mniejsze detale na modelach.
https://www.youtube.com/channel/UCx6FRkG...gYg/videos - kilka darmowych tutoriali udostępnionych w celu promocji płatnych pakietów. Tutoriale stworzone przez weterana branży gier AAA.
https://www.youtube.com/user/AleksMarkeljFoto/videos - modelowanie i teksturowanie dla gier oraz modele high poly
https://www.youtube.com/user/musashidanmcgrath/videos - modelowanie i teksturowanie dla gier
https://youtu.be/BbZ7ip-eCcI - profesjonalne rozkładanie map UV.


[Obrazek: fIoB3h6.png]


[Obrazek: jTDO8PW.png]
http://forums.joinsquad.com/forum/71-modding/ - dział na oficjalnym forum gry.
https://discord.gg/0jXt1Y2dpl9NolWF - kanał na Discordzie.
https://forums.unrealengine.com/ - forum silnika Unreal Engine 4


Lista ta będzie aktualizowana.




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości