Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Teczka LoneRangera
#16
Dobra robota @LoneRanger
Na prawdę dobrze zaczyna wyglądać.
[Obrazek: yt_twitch.png][Obrazek: twitch_yt.png]
Odpowiedz
#17
@Popo
Niestety drewniany był tylko most kolejowy, ale na screenie z Gorodoka jest przejezdny most drewniany więc może go użyje albo zmienię drogę na asfaltową, wszystko zależy od końcowego wyglądu mapy.

@Antol
Mikroteren to miejscami już mam dzięki drogom, budynkom i rzece. Na pewno będę jeszcze kombinował w miejscach oznaczonych na pomarańczowo, aby ten teren bardziej urozmaicić, np. przez jakieś małe klifowe pagórki. Na mapie na pewno będzie dość sporo drzew, gdyż teren grywalny rozmiarem niczego nie urywa a poza tym jest dość płaski.

Szare kwadraty to zabudowania: te na górze to forteca, a ten jeden na samym dole to rezydencja, pozostałe dwa to wioski.
[Obrazek: hbQ8KV5.jpg]
Odpowiedz
#18
Wyglada jak nasza mapa z PRa czyli Rabe wzorujace sie na wiosce pod ta nazwa w Bieszczadach. Charakteryzowala sie terenem gorzystym z wioska ciagnaca sie przez srodek mapy i otwartymi terenami. Wzgorza natomiast byly pokryte lasami zawierajaca pomniejsze kompleksy jak ruiny fortecy w lesie i ladowiska/przejscia graniczne. Scenariusz przedstawial inwazje Rosjan na wioske majac do dyspozycji spawn spadochronowy (taki Silent Eagle z PRa).
Czy wzorujesz sie nad prawdziwa lokalizacja czy to fikcyjny konflikt?
Odpowiedz
#19
Hehe nie wiedziałem, że podobna mapa już powstała. Jak widać od początku tematu, miała być zabawa i nauka a ewoluowało to w grywalną mapę. Teren jest fikcyjny jak i cała reszta.
Odpowiedz
#20
http://www.realitymod.com/forum/f354-com...wip-2.html

[Obrazek: AMAkCpW.jpg]

To stare zdjęcia i przeszła lekki lifting.
Odpowiedz
#21
Wygląda bardzo fajnie ale za bardzo podobieństw nie widzę Big Grin Tym bardziej, że moja mapa ma tylko 2x2km (zeskalowana z 4x4km) i jak weźmiemy pod uwagę teren grywalny to myślę, że wyjdzie tak ok. 1,7 szerokości i 1 km długości).
Odpowiedz
#22
Dyskusja o mapie będzie kontynuowana w tym temacie: http://naszsquad.pl/thread-86.html
Rzeczy niezwiązane z mapą będą publikowane nadal tutaj.
Odpowiedz
#23
Śmietnik (jeszcze bez kół) zaimportowany do gry - dziecinnie proste, UE4 nawet sam kolizje stworzył, nie idealną (bo nie po skosie na pokrywie) ale zawsze coś. Na model wrzuciłem teksturę stworzoną na silniku, za to jeszcze się nie biorę. Sam model po skończeniu raczej zostawie, gdyż na nic mi śmietnik z USA xD

[Obrazek: 7XnxCTX.jpg]
Odpowiedz
#24
Bardzo ładny... śmietnik Smile
Odpowiedz
#25
Przypadkiem uruchomiłem Maxa - znak od Boga pomyślałem. Zrobiłem samodzielnie bez tutoriali model postsowieckiego przystanku, a przy okazji nauczyłem się robić collision mesh (to już z małą pomocą tutoriala). Wszystko pięknie działa, tylko jeszcze chcę popracować nad skalą, bo w grze jednak taki mały przystanek średnio się prezentuje.
No i model zoptymalizowany pod grę Smile
[Obrazek: h6I0C1W.png]

Collision mesh:
[Obrazek: u7HDLbM.png]
Odpowiedz
#26
Pytanie: W jaki sposób zamierzasz zasymulować opóźnienia autobusów?
Odpowiedz
#27
A tym śmietnikiem będzie można jeździć gdy tylko dodasz kółka?
Odpowiedz
#28
Już niedługo SDK do v7. Będzie można przejrzeć wszystkie interesujące nas numerki.

Źródło:

https://www.reddit.com/r/PlaySquad/comme...on/d6qc454
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości