Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rok temu w Squad - wątek sentymentalny.
#1
Trochę z nudów zdecydowałem się przejrzeć cóż takiego działo się w scenie Squad około rok temu. Oto największe perełki jakie dotąd znalazłem: 

Z recapa ze stycznia 2015: 

Dodano optykę, w tym:  ACOG na M4 i M249. 
[Obrazek: janrecap_5.jpg]
Do tego pierwsza wersja obiektów umieszczanych przez graczy. 

Już na początku marca 2015 podrzucono kilka fajnych obrazków z ładnymi emkami. 
[Obrazek: 1.jpg]

W Recapie za luty ogłoszono prawdziwą rewolucję! Żołnierze wyjęli kije do których ich wcześniej przymocowano i zaczęli się przechylać!
[Obrazek: febupdate_leaning.jpg]
a do tego pokazała się całkiem nowa broń czyli granaty.

Początek kwietnia 2015 roku to czas w którym Squad trafił na Steam Greenlight oraz ukazał się recap za marzec, a w nim: 
  • Pierwsze informacje o systemie klas postaci (Medyk, AR itp itd...)
  • Zakończono modelowanie Humvee
  • Dodano Berettę
[Obrazek: marchupdate_m91.jpg]
  • Oraz nową mapę - Logar Wink
[Obrazek: marchupdate_logar2.jpg]

Minął kwiecień i na początku maja pojawił się kolejny recap, w którym pojawiły się role postaci, można było zacząć stawiać radia, worki z piaskiem i inne śmieszne konstrukcje a do tego dodano RPG, granatniki oraz pojawiła się mapa o roboczym tytule Forest, która później przekształciła się w .... (to pytanie konkursowe)
[Obrazek: foresttest-1.jpg]

Niemal dokładnie rok temu ruszyła zakończona sukcesem kampania kickstarterowa. O tym ile kto musiał wydać pieniędzy żeby zaspokoić swą chęć pomocy DEVom informowała poniższa inforgrafika: 
[Obrazek: kickstarter_chart.jpg]

I to tyle. Zobaczycie - za jakiś czas w tym wątku ktoś będzie opisywał zbliżającego się patcha V6 Wink Czasem fajnie jest popatrzeć wstecz, na drogę którą Squad przeszedł od początku i zobaczyć jak gra się rozwija i jaka jest różnica pomiędzy tym co było a tym co jest.
Odpowiedz
#2
Odpowiedź na pytanie konkursowe Fools Road? Big Grin
[Obrazek: jXsIdOs.png]
Odpowiedz
#3
(05-18-2016, 08:59 AM)BezuPolska napisał(a): Odpowiedź na pytanie konkursowe Fools Road?  Big Grin

Niestety nie. Zapraszamy do kupienia kolejnego losu za jedyne 5 Eur. Wink
Odpowiedz
#4
Nie śledziło się Bezu prac nad grą Big Grin
To OP First Light, Fools Road ma zupełnie inne oświetlenie.

Ja pamiętam jeszcze filmik z pre-pre alphy czyli zanim gra wogóle trafiła do użytku publicznego - pustynna mapa, płaska jak patelnia a jedynie na jej środku malutkie miasteczko. Wtedy ta gra nie zapowiadała się zbyt dobrze i pamiętam, że wtedy ją skresliłem.
Odpowiedz
#5
Pamiętam jak kumpel podesłał mi stronę joinsquad (jako taką ciekawostkę;P ), która wyglądała jeszcze tak: http://www.playfallenheroes.com/
Bez loga, jedynie krajobraz mapy wysokościowej Logar.
Potem potoczyło się szybko... Squad? Co to za nazwa:p
Pierwsza zapowiedź na realitymod: http://www.realitymod.com/forum/f11-off-...r-bf2.html
Pamiętam, że zrobiło to na mnie ogromne wrażenie i nie chodziło o grafikę czy mechanikę. W końcu mogliśmy ujrzeć zarodek następcy PR'a w którego można było już grać! Wcześniej, przy Project Reality 2 nie mieliśmy takiego szczęścia ujrzeć jakikolwiek film. A tu już był gameplay.

Ta mapa z pierwszego gameplay'a to był już Logar, który przeszedł sporo liftingu. Ciekaw jestem czy znajdziecie odpowiedniki tych miejsc teraz w grze (zaznaczę, że mapa wysokościowa jest niemal ta sama).


Odpowiedz
#6
Oj, Antol, ja to jeszcze widziałem jakiś starszy filmik. Mapa była totalnie płaska, i tylko same budynki i mury, łącznie wielkości może 4 większych compoundów. Poza tym to nic, kompletna pustka, stan surowy.
Odpowiedz
#7
No i patrzcie państwo jak to kiedyś było...
[Obrazek: CeP6PzK.jpg]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości