Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozdzielczość, skalowanie, ogólnie problem z grafiką.
#1
Witam wszystkich, od zakupu gry bujam się z niemałym problemem, mianowicie mimo wysokich ustawień graficznych gra wygląda jak gówno, a skuteczny zasięg widzenia to jakieś 50m.... 

Wygląda to mniej wiecej tak:

http://images.akamai.steamusercontent.co...59DAB2D71/

Po kilkunastu metrach wszystko zaczyna się zlewać i zamieniać w kwadraty, gdy przykłądowo moja ekipa ostrzeliwuje się z wrogiem na odległość 300m nie jest w stanie zobaczyć nikogo z wrogów, a jak już raz mi się udało wyglądał jak prosta kreska. Cienie wyglądają jak gówno i co chwilę widzę żę takstury łapią odpowiednią rozdzielczość dopiero jak blisko podeję.


http://i.imgur.com/cyqzAYS.jpg

A tak wygląda cel na strzelnicy w odległośi 75m (leże przy znaczniku 25m), jak dobrze przbliżyc ekran widać żę niktóre stojaki do celów już zaniką.

Sterowniki aktualne, DX aktualny, gra sprawdzona względem spójności, cache i ustawienia gry kilkakrotnie kasowane i testowane.


Specyfikacja:
Time of this report: 5/27/2016, 01:03:27
Machine name: ASH
Operating System: Windows 10 Pro 64-bit (10.0, Build 10586) (10586.th2_release_sec.160422-1850)
Language: Polish (Regional Setting: Polish)
System Manufacturer: MSI
System Model: MS-7823
BIOS: BIOS Date: 03/30/15 16:02:24 Ver: V3.9B0
Processor: Intel® Core™ i5-4590 CPU @ 3.30GHz (4 CPUs), ~3.3GHz
Memory: 8192MB RAM
Available OS Memory: 8120MB RAM
Page File: 5794MB used, 5420MB available
DirectX Version: 12
User DPI Setting: Using System DPI
System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
 Card name: NVIDIA GeForce GTX 770
Chip type: GeForce GTX 770
DAC type: Integrated RAMDAC
Device Type: Full Device
Display Memory: 6049 MB
Dedicated Memory: 1989 MB
Shared Memory: 4060 MB
Current Mode: 1920 x 1080 (32 bit) (60Hz)
Monitor Name: Generic PnP Monitor
Monitor Model: PHL 223V5
Monitor Id: PHLC0CF
Native Mode: 1920 x 1080(p) (60.000Hz)
Output Type: HD15
Driver Name: nvd3dumx.dll,nvwgf2umx.dll,nvwgf2umx.dll,nvwgf2umx.dll,nvd3dum,nvwgf2um,nvwgf2um,nvwgf2um
Driver File Version: 10.18.0013.6822 (English)
Driver Version: 10.18.13.6822
DDI Version: 12
Feature Levels: 11.0,10.1,10.0,9.3,9.2,9.1
Driver Model: WDDM 2.0
Odpowiedz
#2
Ten screen z celownikiem za mały by coś zobaczyć. Natomiast pierwszy screen nie wygląda jak na wysokich ustawieniach. Pocieszę cię, że gra u wszystkich wygląda raczej niewyraźnie, szczególnie dlatego, że wyłączyli MSAA i zostawili FXAA który w tej grze daje radę tylko na krawędziach blisko gracza.
Odpowiedz
#3
http://images.akamai.steamusercontent.co...965C4C093/

Tu masz ss z celownika i celów na odległości 75m - http://images.akamai.steamusercontent.co...6EE53EB85/

Jak widać na przybliżeniu już zanikają tekstury celów.

Cele "lewitują" w powietrzu

Jakbyś mógł wysłać może pliki z appdaty z kinfiguracją twoją to możę sprawdze czy to coś poradzi
Odpowiedz
#4
Masz ustawienia prawie takie same jak ja (cienie wysokie, skalowanie 100%) a teren jest u ciebie jakoś dziwnie rozmyty i cieniowany. W każdym razie widzialność obiektów jest jak najbardziej ok, a niedoskonałość wynika głównie z braku wygładzania krawędzi wysokiej jakości.
Odpowiedz
#5
No nie wierzę że maksymalna odlegosc w tej grze to 150m, przeciez ponad z 300 walili do mnie i trafiali :/

Byłbyś w stanie wrzucić mi twoje ustawienia z pliku? Wydaje mi się że moje ustawienia nie zawsze się zapisują a przed paczem przy włączeniu się gry zawsze resetowalo ustawienia okna (windowed zamiast fullscreen)
Odpowiedz
#6
Defacto pomimo otwartych map, wymiany ognia na takie odległości w Squad to rzadkość. Może gość miał ACOG'a czy inny kolimator z przybliżeniem. Zresztą jak patrzę na twój obrazek to spokojnie widać cele pow. 150m.
Odpowiedz
#7
Polecam włączyć sobie skalowanie na 125% i więcej +AA na high.
Niestety gra ma jeszcze problemy z renderowaniem i trzeba czekać na jakieś działające wygładzanie krawędzi, bo obecne tylko rozmywa.
Odpowiedz
#8
(05-27-2016, 07:40 PM)Antol napisał(a): Polecam włączyć sobie skalowanie na 125% i więcej +AA na high.
Niestety gra ma jeszcze problemy z renderowaniem i trzeba czekać na jakieś działające wygładzanie krawędzi, bo obecne tylko rozmywa.

RESOLUTION SCALE może być odpowiedzią. Po nowym patchu ustawienia się zrąbały - spróbuj dać na 200% i zapisać a potem z powrotem na 120% i zapisać. 


Jak byś mógł jeszcze przysłać nam screeny wysokiej rozdzielczości.
Jak to zrobić:
1. Na serwerze - wejdź w konsole (~)
2. Wpisz "HighResShot 4"   (komenda powinna ci się automatycznie pokazać)

Oczywiście zrób screena jak zaobserwujesz ten dziwny błąd. 

----------------------
A tak ogólnie to Witamy na naszym forum!
[Obrazek: yt_twitch.png][Obrazek: twitch_yt.png]
Odpowiedz
#9
Ciągle tak gra wygląda :/

______________
A witam witam Smile postaram się po pracy wpaść na ts-a
Odpowiedz
#10
Wpadnij do nas dzisiaj na TS to obgadamy sprawę. Ja też mam takiego blura na dystansie i resolution scale trochę pomaga jednak nie całkowicie. Taka już uroda tego silnika gry:/ Ja się przyzwyczaiłem.
Odpowiedz
#11
Zawsze można użyć Reshade, bez niego nie gram i zawsze coś pomoże.
http://sfx.thelazy.net/games/game/1184/

Wejdź w któryś z nich, sprawdź na screenach z comparision różnice jak to wygląda. screeny pochodzą z wcześniejszych wersji gry wiec nie wiem czy dużo Ci pomoże, zawsze coś Wink .
| i7 4790 | Gigabyte Windforce 270 OC | RAM 8GB | HDD 600GB |
Odpowiedz
#12
Ja o ile nie mam problemu z samą grafiką tak mam problem z ustawieniami graficzmi. Otóż nie mam w panelu "graphic settings" opcji skalowania rozdzielczości. Mam oczywiście Squada w wersji v8.6, to jest moja pierwsza wersja, na której gram, także nie wiem czy twórcy tego po prostu nie wywalili.
Odpowiedz
#13
(11-13-2016, 07:41 PM)Facilesify napisał(a): Ja o ile nie mam problemu z samą grafiką tak mam problem z ustawieniami graficzmi. Otóż nie mam w panelu "graphic settings" opcji  skalowania rozdzielczości. Mam oczywiście Squada w wersji v8.6, to jest moja pierwsza wersja, na której gram, także nie wiem czy twórcy tego po prostu nie wywalili.

Skalowanie rozdzielczości to teraz supersampling, np. wartości 1.25x, 1.5x itd
Odpowiedz
#14
Dzięki wielkie za odpowiedź.
Odpowiedz
#15
Wyłącz AA- FXAA, ta opcja sprawia, ze jest zbyt bardzo rozmyty orbaz. Zastosuj supersampling tak jak radza ci koledzy
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości